W przygotowaniu do Black Friday :)

Moi Drodzy zaplanowałam ten tydzień trochę lżejszym. Lightowym 😊 Mam nadzieję, że uda mi się ten plan zrealizować, gdyż przed nami pewne „ważne” okazje 😉

Co mam na myśli❓

Black Friday, Mikołajki i Boże Narodzenie z prezentami pod choinką 🎁🎄😊

Oczywiście, Święta w tym roku nie będą takimi, do jakich jesteśmy przyzwyczajeni, jednak wbrew temu, co było mówione przed Wielkanocą, oraz zaczyna się niestety obecnie, nikt ich nam nie odbierze❗ Cóż, musimy się przemóc i zrozumieć, iż to dla naszego wspólnego dobra – zdrowia i życia. Po za tym podobne obostrzenia obejmą, także inne państwa, więc my Polacy nie stanowimy wyjątku❗

Ale powiedziałam powyżej, że chcę odrobinę w tych dniach zluzować, więc...

Napisałam kiedyś, że Black Friday w Polsce nie jest tym, czym na Zachodnie. Niestety u nas, to w większości tzw. ściema i temu nie przeczę❗ 


Black Friday po polsku - dzień żerowania sklepów na naiwności klientów


Nie neguję swoich wcześniejszych słów, lecz faktem jest, że w niektórych sklepach okazje rzeczywiście są❗ Mówię np. o drogeriach i dlatego podobnie, jak w ubiegłych latach mam zamiar z nich skorzystać❗😊😉

Co, by nie mówić patrząc na to, co i jak piszę na blogu, moje zainteresowania polityką, sprawami ważnymi dla świata, fanka piłki nożnej jestem jednak typową kobietą lubiącą zakupy 😉

Nie mam nic przeciwko buszowaniu w galeriach, by sprawdzić, jakie są nowe ciuszki w moich ulubionych sieciówkach❓ Jakie są do nich fajne dodatki❓ Co nowego pachnie w Hebe czy w Rossmannie

Oczywiście najbardziej lubię korzystać z wyprzedaży, gdy za niższą cenę mogę nabyć coś, co przypadnie mi do gustu, a zaoszczędzę przy tym jakieś pieniążki. Właśnie okres mikołajkowo-bożonarodzeniowy i Black Friday pozwalają mi na to.

Dzisiaj korzystając z wolnego wieczoru postanowiłam przygotować się w pewien sposób do piątku sprawdzając, co ciekawego oferują wyżej wymienione drogerie❓😊


P.s. 1.

Poniżej podaję linki z jednymi z używanych przeze mnie perfum, które gorąco polecam❗❗❗

Na egipskiej ziemi...


Oszlifowany diament perfumerii!


P.s. 2.

Zdjęcia będące mojego autorstwa przedstawiają perfumy, których markę Jacques Battini poznałam dzięki pewnej osobie – podobnie, jak ja miłośniczce perfum, jednak znającej się na nich o wiele lepiej ode mnie❗ Pani Katarzyna, także prowadzi o nich bloga, do którego gorąco odsyłam życząc owocnej lektury❗❗❗


http://www.perfumellablog.pl/






Komentarze

  1. Ja polecam jakieś fajne dodatki do stylizacji... polecam stronę Zegarownia.pl, jest tam wiele ciekawych propozycji :) A na Black Friday to totalna rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi