Oszlifowany diament perfumerii!


Jako, że jestem kobietą, co tu ukrywać lubię zakupy 😊 Książki, słodycze, ciuchy, dodatki do nich, kosmetyki, perfumy. I właśnie o tych ostatnich dzisiaj. Jak dla mnie o jednych z oszlifowanych brylantów w perfumerii – jej diamencikach💎😊 

Powiem szczerze markę Jacques Battini (oficjalna strona http://jacquesbattini.pl/ ) poznałam całkiem niedawno odkrywając ją przez przypadek. Będąc na zakupach w galerii handlowej postanowiłam zrobić prezent sama sobie. Pomyślałam, że zakupię jakieś nowe perfumy i nie zastanawiając się długo weszłam do drogerii Hebe (www.hebe.pl). Powoli spacerowałam alejkami przyglądając się, który wybrać, ponieważ nie posiadam ulubionego zapachu. Zależy on od: nastroju w jakim jestem, dnia i pory oraz, gdzie się wybieram. W mojej gamie są, także nuty Orientu.

Przemierzając sklep nagle moim oczom ukazały się prześliczne flakoniki z olejkami orientalnymi Jacques Battini. Niewielkie, niepowtarzalne niczym kunsztownie zdobione cennymi kamieniami i innymi dodatkami wyglądały, jak skarby zrobione przez złotnika wydobyte przez archeologa ze skarbca starożytnej Persji lub innego państwa z tego rejonu świata. Nie zastanawiając się ani chwili sięgnęłam po pierwszy z nich. Odkręciłam, powąchałam i z miejsca się w nim zakochałam, po czym włożyłam do koszyka. Był to Marrakesz. Oczywiście sprawdziłam również pozostałe trzy zabierając z sobą, także Bahiję, by po dwóch dniach powrócić po Thuraję i Galiję.

Linia Jacques Battini Orient jest cudowna. Olejki od pierwszego powąchania wiedziałam, że będą stałym elementem zdobiącym moją toaletkę.

Piękne, niebanalne i urzekające zapachy, które otulają Cię niczym delikatny ciepły powiew wiatru przenosząc w tajemnicze i mało znane nam tak naprawdę rejony Bliskiego Wschodu. Dają poczucie wyjątkowości. Są niezwykle eleganckie, a zarazem tajemnicze i pełne magii niczym baśnie z 1001 nocy 🌙🌟💖. Sprawiają, że po zamknięciu oczu możesz napawając się ich wonią przenieść się w krainę marzeń. W niej staniesz się stąpającą po arabskich, złotych, gorących piaskach pustyni lub wkroczysz na wielki bal jako prawdziwa arabska księżniczka. Powtórzę: niepowtarzalne i pełne wschodniej magii, a zarazem przyciągające uwagę innych, a zarazem niezwykle uwodzicielskie.

Myślę, że jedno ze zrobionych przeze mnie zdjęć powie więcej niż 1000 wypowiedzianych przeze mnie słów😊 

Informacje o olejkach można znaleźć na stronie internetowej wyszukiwarki perfum www.fragrantica.pl oraz opisuje je na swoim blogu www.perfumellablog.pl jego autorka - pani Katarzyna Zamielska.






zdj. Anna Hudyka

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi