Jeszcze raz o Dniu Dziecka!!!


Dziś jeszcze raz poruszę temat Dnia Dziecka. Komentując pewien twit dotyczący tego ważnego Święta, który pojawił się na profilu PolsatNews odpowiedziałam streszczając wczorajszy wpis. Napisałam, że zastanawiam się, czy 1 czerwca tak naprawdę jest radosnym i szczęśliwym dla dzieci, gdyż uważam, iż takim może być wyłącznie u wybranych oraz podałam link do posta na blogu.

W moich słowach nie było żadnej złośliwości – wyłącznie refleksja, że niestety nie każdy milusiński ma możliwość dzisiaj radować się i hucznie świętować, bawiąc się, czy miło spędzać czas z najbliższymi. Częściowo winni są temu politycy, od których zależy naprawdę wiele, w pewnych sytuacjach to tragiczne zdarzenia losowe, a za część odpowiadają: ludzka głupota, nieuwaga, brak troski, rozwagi oraz odpowiedzialności np. zbyt duża prędkość samochodem, alkohol i inne używki itd.

Właśnie przed chwilą patrzę, a odpowiedziała mi jedna z dziennikarek – p. Beata Cholewińska stacji pisząc:

Czy nawet Dzień Dziecka jest problematyczny ??? To co nie jest ???”

Odpowiadam pani Beacie Cholewińskiej: 

Międzynarodowy Dzień Dziecka nie jest problematyczny!!! 

Broń Boże!!! 

Problematyczne jest zachowanie części z nas!!! 

To, co napisałam powyżej, dzięki czemu tego pięknego Święta nie mogą świętować wszystkie dzieci. Winni są dorośli, niestety czasem też tak na dobrą sprawę, również będący dziećmi, tylko tymi trochę starszymi – młodzieżą szalejącą po drogach samochodami lub motorami, potencjalni i samobójcy i mordercy. Na to właśni chciałam zwrócić uwagę!



zdj. www.magazynsquare.pl

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi