Ukochany Kraków na rozpoczęcie wakacji!!! :)


Tak, jak napisałam kiedyś: uwielbiam podróże – zarówno te duże, jak i małe. Widziałam też już spory kawałek świata, jednak niezmiennie w czołówce moich ulubionych miast pozostaje Kraków😊 Żeby nie skłamać dodam, że najwyższe podium dzieli wraz z Wenecją, Leptokarią i Lwowem. Zawsze w każde wakacje muszę być w stolicy Małopolski, a poprzedniczki Warszawy, jeśli chodzi o Polskę 😊

Właśnie jutrzejszego dnia mam zamiar cieszyć się tą specyficzną, wyjątkową aurą naszego dostojnego (a jakże❗) Królewskiego Miasta. Oczywiście obowiązkowe są: majestatyczne Stare Miasto, Wawel, Pijalnia Czekolady Wedla i zobaczymy, co przyjdzie mi na myśl, bo tym razem postanowiłam nic nie planować. Na miejscu kto wie, gdzie mnie nogi poniosą😉 
No może obowiązkowym punktem poza wyżej wymienionymi (jako typowa kobieta❗) są również „odwiedziny” w Galerii Krakowskiej... 😊 Najważniejszą zaś rzeczą będzie naturalnie aparat fotograficzny 😊




zdj. Anna Hudyka


Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi