"Big Brother" reaktywacja - rozczarowujący finał i zwyciężczyni, jak z innego świata!


Właśnie zakończyła się pierwsza edycja przywróconego po 18 latach do życia przez TVN „Big Brothera”. Powiem szczerze: jestem zawiedziona, a zarazem zaskoczona, że zwyciężczynią została p. Magda Wójcik.

Tak, jak napisałam już kiedyś program śledziłam wyłącznie w telewizji. Z tego, co na antenie zostało pokazane - i na ile można było poznać przez to uczestników – może rzeczywiście Madzia jest: dobrą, życzliwą i wrażliwą osobą, jednak nie widziałam jej jako zwyciężczyni. Uważam, że wygrana bardziej należała się – i przydałaby się – pozostałej trójce panom: Radkowi Palaczowi, Bartkowi Borucowi oraz Igorowi Jakubowskiemu. Myślę, że w większym stopniu na nią zasłużyli. W przypadku Madzi samochód na pewno będzie jej potrzebny. Co do pieniędzy to nie chcę być złym wróżem, ale jestem jakoś przekonana, że zwyczajnie przehula je na głupoty. Przekonuje mnie o tym pokazany prowadzony przez nią tryb życia. I nie zrzucajmy tego na karb wychowania i bycia jedynaczką, bo ja, także nie mam rodzeństwa, a myślę trochę inaczej❗

Przy całej mojej sympatii dla p. Madzi Wójcik muszę to powiedzieć: ta dziewczyna zachowuje się, jakby była nie z tego świata. Patrząc na nią ma się wrażenie, jakby myślała, że życie to bajka.

Sorry, ale tak niestety nie jest.

Życie baśnią, w której dobro zawsze zwycięża, pozytywni bohaterzy otrzymują wygraną wcale nie jest❗

Wprost przeciwnie❗

Życie jest ciężkie, czy to komuś się podoba, czy też nie akceptuje realiów i praw rządzących naszym kochanym światem❗ To naprawdę ciężki kawałek chleba i daje porządnie w tyłek. Niestety patrząc na Madzię ma się wrażenie, że tego nie rozumie, albo zwyczajnie nie chce przyjąć do wiadomości mimo swojego wieku.

Aha i jeszcze jedno: skoro tytuł programu to „Big Brother” głosem powinien być jakiś „Wielki Brat”, a nie p. Krystyna Czubówna. 




zdj. www.gloswielkopolski.pl

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi