Na egipskiej ziemi...


Dzisiejszy post będzie raczej typowo kobiecym... Podzielę się opinią o kolejnym z moich ulubionych perfum – tym razem to Aegyptus Giglio blu del Nilo – Niebieska Lilia Nilu włoskiej serii kosmetyków Tesori d'Oriente.

Tak, jak zauważyłam już kiedyś nie posiadam ulubionego zapachu. Zależy on od: nastroju w jakim jestem, dnia i pory oraz, gdzie i w jakim celu się wybieram, lub, co planuję. W mojej gamie są, również nuty Orientu. Zajmują jedną z wyższych pozycji.

Perfumy, o których piszę poznałam przez przypadek, tak jakby nasze życie zależało właśnie od niego :) Jak się okazało był to szczęśliwy traf.

Przeglądając pewnego dnia Internet zauważyłam ich reklamę. Zaciekawiona kliknęłam, przeczytałam i pomyślałam: dlaczego by nie wypróbować❓ Jako, że cena była odpowiednia zamówiłam od razu, po czym z niecierpliwością oczekiwałam na dostarczenie przez kuriera przesyłki. Gdy to się nareszcie stało szybko rozpakowałam paczuszkę, psiknęłam na rękę i powąchałam. Stało się oczywiste, że nie zwiodłam się - żadnego rozczarowania nie było! Rozkoszując się rozchodząca się w okół wonią, która zawładnęła mną całkowicie wiedziałam, że odtąd będą obowiązkową pozycją na mojej toaletce.

Aegyptus Giglio blu del Nilo Tesori d'Oriente to aromatyczny zapach kwiatowy składający się esencjonalnych olejków orientalnych z Afryki Północnej. Pochodzą z połączenia świeżych i kwiatowych akcentów niebieskiej lilii Nilu Błękitnego, zioła rosnącego dziko nad brzegiem Nilu, nazywanej również lilią afrykańską. Tu woń tego pięknego kwitnącego od lipca do jesieni kwiatu łączy się z otaczającymi ją nutami róży, miodu, przypraw: wanilii, imbiru, cynamonu, ziela angielskiego i orientalnego drewna.

Zapach daje namiastkę Egiptu, tego starożytnego, a zarazem jego dzisiejszych zabytkowych uliczek oraz innych historycznych miejsc. Są niecodzienne, niebanalne i intrygujące. Niektórzy twierdzą, że to bukiet wonności na chłodniejszą już jesień i zimę. 
Cóż... Ja uważam, że niekoniecznie, jednak zdecydowanie polecam od popołudniowej pory. Bardzo intensywny, a jednocześnie ciepły i w jakiś sposób orzeźwiający. Na pewno wyrazisty i pełen zmysłowości, zwłaszcza po pewnej chwili. Mi osobiście daje pierwiastek starożytnego Egiptu i pałacu faraona na pustyni. Zapach Orientu, a zarazem kojący słodki. Lubię po psiknięciu nim na moment zamknąć oczy i w myślach przenieść się w te odległe zakątki.

Aegyptus Giglio blu del Nilo Tesori d'Oriente to zapach kwiatowo-orientalny. Otula zmysłowym ciepłem niczym najdelikatniejszy jedwab. Bez wątpienia zasługuje na miano bukietu aromatu oferowanego przez pustynię i starożytnego rytuału dbania o piękno.

Dopełniając swoją opowieść o tej specyficznej podróży do Egiptu zakończę ją kilkoma słowami o ich opakowaniu. Jest to flakonik, jak dla mnie ascetyczny, a zarazem idealnie do nich pasujący. Prosty, granatowy z bursztynowo-złoto-granatową etykietką, na której umieszczono nazwę, wizerunek firmy oraz hieroglify. Wszystko to posiada w sobie piękno, przyciąga uwagę kryjąc jakąś tajemnicę, którą chce się odkryć. Zagadka Sfinksa? Prostota, a zarazem wyrafinowana elegancja.

Te pełne emocji, a jednocześnie tajemnicy, wyrafinowania oraz niebanalnej elegancji perfumy można nabyć w sklepie internetowym firmy FIORI www.efiori.com.pl/ . Oprócz nich i innych kosmetyków z serii Tesori d'Oriente są tutaj do zamówienia, także inne włoskich marek znanych w Europie.





zdj. Anna Hudyka

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi