Eskapada do Wieliczki


Dzisiaj rozpoczynam kolejną odsłonę wakacji.

Tym razem jadę się do Wieliczki, do tamtejszej kopalni soli. Nie będzie to moja pierwsza wizyta w tym miejscu, ale poprzednia była już dłuższy czas temu i najodpowiedniejsza pora zobaczyć, czy coś się zmieniło 😊 Zresztą po mojej ubiegłorocznej eskapadzie do podobnego obiektu w Bochni powiedziałam sobie i zadecydowałam, że w tym roku będzie właśnie Wieliczka. Mam nadzieję, że czekają mnie w niej jakieś niespodzianki, coś czego absolutnie się nie spodziewałam.

Tak, jak poprzednio, także i dzisiaj zapraszam do lektury kolejnego postu, gdzie zamieszczę relację z wykonanymi przeze mnie zdjęciami 😊

SERDECZNIE ZAPRASZAM❗❗❗





Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi