Adiós señor Diego

Wczoraj nie tylko Argentyńczycy, cały piłkarski świat, my wierni fani tej dyscypliny sportu pożegnaliśmy jednego z największych, a być może tego NAJ... piłkarza – Señor Diego Armando Maradonę. 😥



www.interia.pl



Ja to drugie.

Nie mam zamiaru roztrząsać życia prywatnego sportowca❗ Nie obchodzi mnie, co robił poza boiskiem, bo dla mnie pozostanie symbolem, jak gra się w piłkę nożną❗ Uosobieniem prawdziwego piłkarza.

Diego Armando Maradona - jednym z symboli Argentyny. 

Forever❗

Ikona futbolu. Wybitny piłkarz będący ucieleśnienie marzeń milionów i temu zaprzeczyć nie można❗

Kunszt. Wirtuozeria. Potężny talent.

Nie dziwię się absolutnie, że w taki właśnie sposób Argentyna żegna swojego ukochanego Diego❗

Wcale nie zaskakuje mnie trzydniowa narodowa żałoba, wystawienie na 48 godzin w Buenos Aires nPlaza Avenida de Mayo w Casa Rasada (tzw. Różowy Dom) zwanym oficjalnie Casa de Gobierno lub Palacio Presidencial – pałacu prezydenckim, siedzibie prezydenta Argentyny, trumny z ciałem zmarłego piłkarza, tłumy na ulicach i placach żegnające idola oraz oddający mu hołdy na najróżniejsze sposoby❗

Żegnaj Wielki Mistrzu i Wieczny Wojowniku❗ Mam nadzieję, że do zobaczenia kiedyś, tam po tej drugiej stronie tęczy w tym podobno lepszym świecie❗❗


zdj. https://wyborcza.pl/7,75399,26547682,diego-maradona-nie-zyje-byl-najwieksza-legenda-pilkarskiej.html


P.s.

Nie chcę być złośliwą i wredną, ale mówiąc o najlepszych piłkarzach mam przed oczami właśnie kogoś takiego, jak Señor Diego Armando Maradona, a nie naszego Roberta Lewandowskiego, który tak naprawdę w zasadzie jest gwiazdą dzięki kolegom z boiska w Bayernie grającym na niego, by mógł strzelać bramki i powiększać ich ilość na swoim koncie.



zdj. https://www.sport.pl/pilka/7,64946,26547847,diego-maradona-nie-zyje-tym-razem-nie-okiwal-smierci-najtrudniejszy.html

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi