Dla kogo Pokojowy Nobel??? Kogo obstawiacie???

Dzisiaj postanowiłam częściowo odejść od polityki (chociaż w tym przypadku jest to niemożliwym) skupiając na tym, co czeka nas w zasadzie za kilkanaście dni – ogłoszenia laureatów tegorocznych Nagród Nobla.

Jak wiadomo mnie najbardziej interesują dziedziny: nauki, medycyny a zwłaszcza pokoju.

Zastanawia mnie kto otrzyma ją w tym roku❓

Oczywiście już jakiś czas temu "wskazałam" tych, którzy powinni być wytypowani (zresztą równorzędnie, chociaż "zacne grono" z kolejnymi miesiącami powiększało się), co byłoby najzupełniej zgodne z obecną tzw. „poprawnością polityczną” i jakby cieszono się w Brukseli❗❗❗

Mam oczywiście nadzieję, że tak się nie stanie, ale nie będę zdziwiona, jeżeli i w tym przypadku Matrix okaże się realizmem.

Chorą rzeczywistością, żeby była jasność.

Mówiąc o Pokojowej Nagrodzie Nobla napisałam już dużo wcześniej (niejednokrotnie, także na blogu), iż to, jakże zaszczytne niegdyś wyróżnienie w zasadzie przestało mieć obecnie jakiekolwiek znaczenie. Pan Alfred Nobel widząc z zza światów, co z nim zrobiono komu przyznając przewraca się w grobie.

Żałosne są również dla mnie aktualne teksty typu: „dowiemy się kto został laureatem jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień na świecie."

„Prestiżowym wyróżnieniem” było – powtarzam - kiedyś. Obecnie (od pewnego czasu i jej laureatów) stanowi w zasadzie powód kpin i mnóstwa memów w Internecie.

Wiem, ze moje słowa sporej liczbie osób się nie spodobają, ale trudno, taka jest prawda❗

Będąc idealistką chce wierzyć, że kiedyś Pokojowa Nagroda Nobla odzyska prestiż.

I tutaj dzisiejsza „odrobinka” polityki (na początku zaznaczyłam, że częściowo od polityki w poście odchodzę❗) nawiązująca do jutrzejszych i poniedziałkowych wydarzeń we Włoszech.

Jest ktoś, w czyje ręce chciałabym, żeby Pokojowa Nagroda Nobla trafiła❗ 

Niestety obserwując świat mowa o czymś nierealnym – a szkoda❗ Powiem wyłącznie, iż samo nazwisko tej Osoby wywołuje wściekłość na twarzach wielu europejskich (brukselskich) „polityków”. Zresztą mam cały czas nadzieję, że Ten Człowiek jeszcze pokaże kim im jest. I to niedługo❗ 

Bardzo niedługo❗❗❗ 

Och, ależ jestem "niepoprawna politycznie"❗❗❗❗❗😊😉😂

Chociaż w tym roku do owego wyróżnienia nominowano kogoś "interesującego" (informacja sprzed kilku dni), jednak ten Pan Pokojowego Nobla nie otrzyma. Gdyby tak się stało musiałby nastąpić swego rodzaju cud, gdyż podobnie, jak Osoba, o której piszę powyżej (a poniżej dam link) w budynku Parlamentu Europejskiego w Brukseli nastąpiłby atak epidemii bardzo wysokiego ciśnienia. Nie mówiąc, że sporo osób chyba trafiłby z miejsca... (z grzeczności zdania nie dokończę).


Nie jestem poprawna politycznie. Przyszłość: and Nobel Peace Prize goes to  


Nobel dla idei.





Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi