Czy Chiny mogłyby zgarnąć wszystkie Noble? Ależ oczywiście, że tak!!!

Wczoraj rozpoczęłam temat tegorocznych Nagród Nobla. Jako, że „wzięłam się” za tę dotyczącą działań na rzecz pokoju, dzisiaj postanowiłam pociągnąć wątek na pozostałe zagadnienia naukowe. I jak poprzedni tekst był najzupełniej serio, nie ukrywam, że tym razem będę złośliwą❗

Oczywiście w żaden sposób nie chcę umniejszać wagi pozostałym naukowym dziedzinom, w których przyznawane są Nagrody Nobla, gdyż (przynajmniej na razie z tego, co pamiętam) nie zostały skompromitowane. Posiadają swoją wartość, a ja nie mam najmniejszego zamiaru i chęci, by je dezawuować (no może z wyjątkiem literatury, bo akurat tej dziedziny nie biorę pod uwagę, a po za tym i tutaj mieliśmy do czynienia z pewnym „numerem”, och chyba użyłam niedobrego słowa...)❗❗❗

Załóżmy jednak, że jestem, aż tak bardzo sarkastyczną osobom.

Cóż...

Wtedy powiedziałabym, iż w zasadzie wśród pozostałych dziedzin nie byłoby problemu z wytypowaniem laureatów. Najmniejszego, gdyż można by było przyznać je tym samym ludziom. Praktycznie zero rywalizacji – po prostu wielka zbiorcza dla jednego państwa.

Którego

Zagadka:

Gdzie leży najsłynniejsze tegoroczne miasto❓ I taka uwaga: nie jest to jego stolica, w której – podam dla ułatwienia – w 2008 roku rozegrano XXIX Letnie Igrzyska Olimpijskie❗

Odpowiedź:

Wuhan i dygnitarze Komunistycznej Partii Chin (ChRL).

Owe „elity” wraz ze swoimi naukowcami/„naukowcami” no i jeszcze, by nikogo „nie krzywdzić” dodajmy jeszcze „dżentelmena” Tedrosa Adhanoma Ghebreyesus (szef WHO) zgarniają: chemię, medycynę, a i fizykę jakoś się wciśnie❗ Ponadto z ekonomią również nie będzie problemu – w końcu koronawirusem wywołującym COVID-19 „załatwili” gospodarki w wielu państwach świata. A i no można by było, także dodać do laureatów od Pokoju, w końcu, jak to się mówi "dla chcącego nic trudnego"


zdj. https://www.arabnews.com/node/1169096/world

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi