Sprawdzajmy komu chcemy pomóc!!!


Ponieważ, czy to się komuś podoba, czy też nie, czas rozliczeń z urzędem skarbowym jest w pełni, dlatego ku przestrodze innych podzielę się moją historią.

Tak, jak co roku składając rozliczenie zaznaczyłam na jaką organizację pożytku publicznego ma zostać przekazany 1 % z płaconego przeze mnie podatku. Wiedziałam już wcześniej komu chcę w tym roku pomóc - zwierzętom. Uważam, że istotom tym, również się ona należy. Jakiś czas temu zobaczyłam w Internecie ogłoszenie pewnej fundacji. Proszono w nim ludzi dobrej woli o wsparcie finansowe. Jakie było moje zdziwienie, gdy w dniu wczorajszym otrzymałam telefon z Urzędu Skarbowego, że numer KRS jest nieprawidłowy. Mało - okazało się, że w ogóle taka fundacja nie istnieje! Tutaj właśnie moja prośba do wszystkich, żeby uważali na, co tak naprawdę przekazują 1 % podatku. Oczywiście nie zawsze może chodzić o większą sumę pieniędzy, tylko o przysłowiowe parę złotych, jednak należy pamiętać, że to zawsze jakieś!

Jeszcze jedno: jak bez serca trzeba być, żeby posuwać się do czegoś takiego. Nie było, nie ma i nigdy nie będzie mojego zrozumienia oraz pobłażania dla nie tylko nieuczciwie wyłudzających pieniądze z chciwości, ale robiących to wykorzystując najbardziej bezbronnych! Stanowi to nie tylko podłość, bo równocześnie wydaje zdanie o samym sobie, że jest się wyzutym z jakichkolwiek wyższych uczuć, a nazwanie siebie człowiekiem obraża wszelkie istoty ludzkie.



Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi