WIELKA PROŚBA O WASZE GŁOSY!!!!!!!


Moim dzisiejszym postem będzie wielka prośba do Tych, którzy przeczytają te słowa. Fotografie mojego autorstwa biorą udział w kolejnym konkursie, tym razem chodzi o zdobycie tytułu zdjęcia miesiąca.

Pozwólcie, że wszystko wytłumaczę w kilku słowach.

Powiem szczerze - w tym przypadku w ogóle nie wiedziałam, że biorę udział w jakimś konkursie! Wiem, że to może dziwić, ale tak właśnie było! Niedawno mogliśmy podziwiać superpełnię Śnieżnego Księżyca. Oczywiście nie mogłam zaprzepaścić okazji jej sfotografowania (tym razem moim super Nikonem cooplix)❗ Pomyślałam też, a co tam wyślę zdjęcia na Kontakt TVN24. Założyłam, więc konto i zrobiłam to. Jakie było moje zdziwienie, gdy po kilku dniach przyszła do mnie wiadomość, że raz w tygodniu Redakcja organizuje głosowanie na najlepszy materiał. W obecnym brał właśnie udział ten nadesłany przeze mnie i pod względem głosów przyznanych przez Internautów zdobyłam drugie miejsce❗❗

Obecnie kilka godzin temu ogłoszono informację o konkursie na zdjęcie miesiąca. Także i teraz zadecydują głosy Internautów.

W tym właśnie momencie kieruję do Was Kochani wielką prośbę... Czy moglibyście oddać na nie głos??? Bardzo o to proszę... - wystarczy zagłosować na materiał zatytułowany: " "Robi wrażenie". Zobacz największą pełnię tego roku " - Konkurs na zdjęcie miesiąca

Bardzo proszę o pomoc❗❗❗❗❗

Niżej jedno z moich zdjęć biorących udział w konkursie:




Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi