Celebrytka Kołakowska - gdzie jest prokurator?


Niestety zmuszona jestem kolejny raz skomentować celebrytkę, znaną w zasadzie dzięki… plotkarskim portalom nagłaśniającym jej „naukowe instagramowe wypowiedzi” na temat COVID-19 oraz komentując związek z aktorem Tomaszem Karolakiem (i matką jego dzieci) niejaką Wiolettę (po zmianie nazwiska) Kołakowską.

Dlaczego piszę, że przymusem jest odniesienie się do jej słów❓ Ponieważ powiedziałam już kiedyś, iż jeden z powodów prowadzenia przeze mnie bloga to piętnowanie głupoty i chamstwa




Tym razem „dama/gwiazda/aktorka” Kołakowska na Instagramie grozi Premierowi RP Mateuszowi Morawieckiemu, ewidentny przykład hejtu, mowy nienawiści – jawne nawoływanie do morderstwa❗❗❗ Gdzie jest Ośrodek Monitorowania Nienawiści?

Dokładne słowa z nagrania celebrytki na InstaStories:




Nie wiem, czy słyszeliście już, że we wrześniu ma się nadal odbywać zdalne nauczanie. Jestem tak wk***iona, że nie wyobrażam sobie, żeby to doszło do skutku (...) ja się absolutnie na to nie zgadzam, żeby nasze dzieci przeżywały kryzys, żeby wpadały w depresję (…) te chamy za to zapłacą. Morawiecki, ty nieludzki tchórzu, chamie skończony, jeżeli nie odwołasz, to gwarantuję, że powiesimy za jaja naszego premiera Morawieckiego albo go oskalpujemy. To się bardzo źle skończy, bo my rodzice się na to nie zgadzamy, żebyście mordowali nasze dzieci. Co to ma k***a być? Wiem, podpisaliście z Microsoftem umowę (…) Jeżeli ktoś by mi chciał zarzucić, że tak się wypowiadam na temat premiera, to chciałabym ogłosić, że to nie jest mój premier, ja go nie wybierałam. Mnie ten ćwok w ogóle nie interesuje, natomiast to, co robi z naszymi dziećmi, bardzo mnie interesuje, mam w du*ie cały ten rząd, tych wszystkich skurczybyków, tego Szumowskiego c***a wartego i Morawieckiego z nim powiązanego. Możecie mnie cmoknąć gdzieś. Jak Boga kocham, to się dla was nie skończy dobrze (…) Utrzymujcie kochani wysokie wibracje i proszę was, żebyśmy 30 czerwca zrobili medytację globalną. Bardzo dużo może zależeć od tej energii. Jestem przekonana, że siła energetyczna naszej globalnej modlitwy zdziała cuda, zatrzyma siły militarne i rozświetlimy swoją mocą tę planetę (…) Morawiecki&Szumowski, wypi***alajcie z tego kraju. Zabierajcie tę waszą wyimaginowaną pandemiczną grypę i wypad stąd! Wy nie jesteście Polakami ani ludźmi.”

Zamieściła również zdjęcie, na którym zwracając się do Premiera RP oraz Ministra Zdrowia pokazuje środkowy palec.

Ta kobieta publicznie grozi i w dodatku Premierowi RP hejtując go, obrażając, jak też dyskryminując oraz jawnie nawołując do dokonania morderstwa

Drodzy Państwo to, co robi owa Kołakowska (przypominam wcześniej obrażała i ubliżała ministrowi zdrowia Panu Łukaszowi Szumowskiemu) naprawdę podlega już pod określone paragrafy. Jej wypowiedzi są nie tylko chamskimi i podłymi, ale prezentowane słownictwo jest niczym – przepraszam za określenie – z rynsztoka❗ To chore i niebezpieczne❗ Przerażające❗ Ktoś powinien ją uświadomić. Pisałam wielokrotnie, że każdy ma nie tyle prawo, a obowiązek posiadania własnego zdania w różnych kwestiach, jednak we wszystkim są granice. 

Jest całkiem naturalne, iż można się z kimś lub z czymś nie zgadzać, ale należy umieć to w cywilizowany sposób okazać. Mówimy o podstawach kultury (do siebie i innych) i taktu. Moja wolność, także wypowiedzi, kończy się tam, gdzie zaczynam robić coś złego innemu. Słowem, zwłaszcza chamskim, również dobrego się nie czyni, wprost przeciwnie. Postępowanie Kołakowskiej nie jest ani mądre, ani śmieszne. To są groźby karalne, za które – powtarzam – staje się przed sądem, a moim zdaniem jej zarzuty należą się już od dawna.

Wioletta Kołakowska powinna zostać przykładnie ukarana. Dość bezkarności pseudo celebrytów❗ Ponadto należałoby, aby odpowiednie instytucje sprawdziły, czy kobieta jest zdolna wychowywać swoje dzieci❓ Czy nie należy przyznać rodzinie kuratora❓ Ewentualnie może byłoby lepiej, gdyby przynajmniej tymczasowo, opiekę nad małoletnimi przejął ich ojciec❓ 

Moje uwagi nie są złośliwościami pod adresem celebrytki, a obawą przed jej niepoczytalnością. Zresztą powtórzę, a zarazem zapytam (sama będąc kobietą): jak kobieta może być tak wulgarną osobą❓ Co to za słownictwo! Zero (0) kultury! Przecież to czyta mnóstwo ludzi, w tym także młodzieży❗ I ci z popularnymi nazwiskami śmią nam mówić o mowie nienawiści i pouczać innych❓❗ Zwyczajnie w głowie się to nie mieści. Przeraża mnie poziom intelektualny naszych "gwiazdeczek”.

Kancelaria Premiera RP powinna złożyć doniesienie o groźbach. Ja na miejscu Pana Mateusza Morawieckiego nie darowałabym! Niech ktoś zajmie się tą chorą z nienawiści kobietą, zanim naprawdę dojdzie do jakiejś tragedii! Szaleńców nie brakuje.

Dobitny przykład, jak wygląda nie nakłanianie do nienawiści wśród osób popierających partie przeciwna niż rządząca. 



zdj. (Instagram, East News) www.pudelek.pl


zdj. ((Instagram, East News) www.pudelek.pl

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi