Coraz ciekawiej...


Robi się coraz bardziej ciekawie. Mówię (a dokładnie piszę) o sprawach związanych z osobą Ministra Zdrowia Pana Łukasza Szumowskiego. A dokładnie insynuacjami i pomówieniami jakie są wymierzana w jego i jemu najbliższych osób stronę.

I niestety, jak dla mnie, gdyż naprawdę dosłownie 2,3 dni temu pomyślałam, czy pewne nazwisko usłyszymy❓ Jakoś by mnie to nie zdziwiło. Długo nie musiałam czekać, gdyż jest ono widoczne (i słyszane) bardzo dobrze dzisiaj. I raczej nie w pozytywnym kontekście.

Oczywiście, jak zawsze nikogo o nic nie oskarżam (żeby była jasność), ale interesujące wieści przyniósł dzisiejszy dzień.

Oczywiście nie usłyszeliśmy o tym w jednej ze stacji (przynajmniej w programach przeze mnie obejrzanych, w tym w głównym wieczornym), dlatego podaję kilka interesujących linków gorąco polecając poświęcić kilka chwil i przeczytać:









Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi