Gdzie jest prokurator?


Dzisiejszy post będzie krótki, ale mam nadzieję, że treściwy.

Wypowiadałam się na ten temat kilkukrotnie, a teraz zadam przede wszystkim jedno, zasadnicze pytanie: gdzie jest prokurator❓❓

Kiedy w końcu wypowiedziami celebrytów, czyli „osób znanych z tego, że są znane” zajmą się odpowiednie służby i organa❓❓

Kiedy wreszcie zakończy się ich samowolka w obrażaniu oraz ubliżaniu innym❓❓ Ludziom, którzy w odróżnieniu od znakomitej większości „znanych z tego, że są znani” kimś są, coś osiągnęli i mają potężną wiedzę.

Po raz kolejny niejaka Wioletta Kołakowska zabłysnęła swą „niebywałą mądrością” będącą tak naprawdę pożałowania godną.

Nie chcę być źle zrozumiana – ja nikomu nie ubliżam, nie mam najmniejszego zamiaru tego robić, jednak mam serdecznie dość: głupoty, chamstwa i hejtu. Oczywiście każdy ma prawo do swobodnej wypowiedzi, żyjemy w państwie prawa, jest demokracja, ale są granice. Pisałam też wcześniej – moja wolność kończy się tam, gdzie zaczynam robić coś złego innemu. Słowem – zwłaszcza chamskim, także dobrego się nie czyni, a wprost przeciwnie.
Bezmyślność niektórych mnie przeraża i poraża jednocześnie❗

W przypadku tej kobiety po raz kolejny w chamskich i niewybrednych słowach obraziła Pana Szumowskiego. Tym razem porównując go... Nie, ja nie powtórzę wypowiedzi celebrytki, gdyż Pan Profesora szanuję i jest dla mnie Autorytetem. Powiem wyłącznie, iż uważam, że przelewki się skończyły i prokuratura sama powinna się tym zająć z urzędu. Zastanawiam się też, co taka matka nauczy swoje dzieci, jakiego życia i szacunku do innych❓ Mnie byłoby zwyczajnie wstyd wypisywać posługiwać się takim językiem i być tak bezczelnym❗ Moim zdaniem podchodzi to również pod hejt.

Oczywiście może mnie ktoś w tym momencie zapytać, dlaczego skoro mi się nie podobają takie wypowiedzi czytam je❓

Prosta odpowiedź: by móc piętnować chamstwo i bezczelność wobec innych❗

Natomiast odnośnie Zakonu Kawalerów Maltańskich - pełna nazwa: Suwerenny Rycerski Zakon Szpitalników św. Jana Jerozolimskiego z Rodos i z Malty - proponuję pani celebrytce, niejakiej Kołakowskiej, najpierw zdobyć, jakąś wiedzą na ten temat, a nie powielać bzdury przeczytane na jakimś internetowym forum (najprawdopodobniej pod jakąś wiadomością, gdzie pełno jest tego typu bzdur wypisywanych "anonimowo" przez "mędrców" lub obejrzała jakiś pożal się Boże filmik na YT). Tym bardziej ośmiesza siebie obnażając przed wszystkimi bezmiar swej niewiedzy. Może też sięgnąć do książek historycznych. One naprawdę nie gryzą❗ Akurat tak się składa, że przynależność do Zakonu Kawalerów Maltańskich to wielki zaszczyt i honor❗ 



www.pudelek.pl



www.pudelek.pl

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi