I już po jedności


Tak, jak napisałam wcześniej. Niestety moje słowa okazały się prorocze, bo już po jedności w naszym polskim społeczeństwie. Wystarczy poczytać komentarze w Wirtualnej Polsce po uroczystości pożegnania Ś.P. Pana Pawła Adamowicza, wśród których wiele to bluzgi Internautów. Dotyczą m.in. żony i dzieci Prezydenta Gdańska (sama to widziałam!). Nawet tych Osób nie potrafiono oszczędzić. Na szczęście wśród komentujących są ludzie rozumiejący, co się stało. Jeden z mądrzejszych wpisów:

Alex: Co niektórzy komentatorzy pod tym artykułem powinni podpisać się jako "Stefan". Żenujące. Pis nie odpuści i wszyscy po innej stronie o tym wiemy. Można walczyć...ale nie w ten sposób i to z krzyżem na piersi :(”

Przytoczony komentarz jest dowodem, że nie tylko ja mam takie zdanie.

Polecam zapoznać się również z niektórymi wypowiedziami tych, którzy tworzą bądź należeli kiedyś do polskiej klasy politycznej.

Podoba mi się natomiast postawa innego portalu internetowego – Interii. Kolejny dzień nie pozwala na wyrażanie opinii pod pewnymi artykułami, jak też dołączyła informację o przeciwdziałaniu nienawiści w sieci prosząc o informowanie, jeśli komentarz tego typu pojawił się na innym portalu internetowym. Popieram obiema rękami i dołączam się do akcji!

Dziś podczas uroczystości żałobnych bardzo dobre i mądre słowa wypowiedział o. Ludwik Wiśniewski:

"Trzeba skończyć z nienawiścią! Trzeba skończyć z nienawistnym językiem. Trzeba skończyć z pogardą! Trzeba skończyć z bezpodstawnym oskarżaniem innych! Nie będziemy dłużej obojętni na panoszącą się truciznę nienawiści na ulicach, mediach, w szkołach, parlamencie i w Kościele".

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi