Wściekła! Gorzkie słowa o nas samych (Polakach)!!!

Jestem wściekła i nawet tego nie będę starała się ukrywać.🤬 Post miał dzisiaj dotyczyć, także całkiem innego tematu, jednak zostałam zmuszona przesunąć go w czasie❗

Dlaczego❓

Ponieważ powracam do wczorajszych słów o ilości nowych zarażeń w Polsce. Nie będzie, jednak porównywania liczb (658 nowych zachorowań od wczoraj) z innymi państwami, lecz gorzkie słowa o nas samych❗❗❗

I naprawdę nie mam najmniejszego zamiaru słuchać (ani też czytać) narzekań naszego społeczeństwa na rząd, na Ministra Zdrowia Pana prof. Łukasza Szumowskiego, gdyż w sporej części chorobę „fundujemy” sobie sami (w tym niestety osobom mającym głowę na karku, rozumiejącym i zdającym sobie sprawę, co się do nich mówi – a raczej powtarza już tysiące razy❗❗❗)❗❗❗

Powtarzam: zbyt duża beztroska wraz z totalną głupotą części społeczeństwa podchodzącego do sprawy SARS-CoV-2 w najbardziej bezmyślny sposób, jaki się da❗

Tak się składa, że świadkiem tego ostatniego byłam nawet dzisiaj❗

Będąc na zakupach w sklepie, gdzie na wejściu widnieje informacja, iż osoby wchodzące muszą mieć zakrytą twarz, bez najmniejszego problemu wchodzili ludzie bez maseczek (lub przyłbicy). Nie wstydziłam się, ani nie bałam zapytać ekspedientki, dlaczego na to pozwalają❓

Jaka była odpowiedź❓

Taka, że personel sklepu nie będzie zwracał uwagi oraz pytanie skierowane do mnie: „myślicie, że maseczki was uchronią❓”

No, właśnie❗❗❗

Ponadto nawet same ekspedientki nie mają zakrytych ust i nosa, a chodzą po sklepie wykładają np. towar, a obok są klienci.

Wśród tego, do czego również mam zastrzeżenia było, że na rynku, także nie wszyscy nosili maski. Niektórzy, choć mieli założone to w sposób, iż nos nie był zakryty.

Więc, jeśli wszystko ma wyglądać w ten sposób, to nie ma mojej zgody❗ Jeden może (a nawet ma i przepraszam z góry za słowo❗) zapieprniczać całe miesiące, inni narażać życie dla nas, by zaraza obeszła się z nami w miarę ok, a część społeczeństwa ma to za przeproszeniem gdzieś

Daleko gdzieś❗

Osoby nie przestrzegające obostrzeń powinny być traktowane jako potencjalne zagrożenie dla zdrowia i życia innych, bo tym właśnie są❗❗❗ (Zaraz, jak to się „ładnie” nazywa takich ludzi❓ Czyż nie potencjalnymi mordercami i samobójcami❓)

To, że narażają siebie to ich sprawa (choć też nie do końca, gdyż w razie choroby ich leczenie pokryją płacone przez nas podatki, a pieniądze te można by było przeznaczyć na inne cele), jednak nie mają żądnego prawa zagrażać innym mającym rozum i myślących❗

Dlatego skończcie z jazgotem na decyzje podejmowane przez rządzących w naszym kraju od początku pandemii, przestańcie wrzeszczeć, a przede wszystkim hejtować i oczerniać profesora Szumowskiego❗ Jeśli macie do kogoś żale oraz pretensje to kierujcie je do tych prawdziwie winnych, osoby, które powtarzam: mają za przeproszeniem (powiem ostro i nieładnie) w 4 literach nasze bezpieczeństwo, a przykłady takich podałam powyżej❗



Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi