Żałosne tchórzostwo i strach przed Internautami! HA! HA! HA!!!

...na Twitterze❗❗❗😂😂😂

Moi Drodzy określając to, co zaraz opiszę użyję słowa, iż jest wprost ŻAŁOSNYM❗❗❗

Pewne osoby w naszym kraju grzmią o łamaniu w Polsce wolności słowa i „kneblowaniu” prasy. Słyszałam, także głosy o blokowaniu wypowiedzi w internecie, gdyż sporo Interneutów nie może podobno wyrazić swojego zdania na tematy aktualne, dotyczące głównie polityki... Zwłaszcza „poszkodowanymi” ma być strona opozycyjna do rządzących – w tym politycy oraz ich wyborcy.

Tylko jak się okazuje właśnie ci ludzie postępują dokładnie w identyczny sposób wobec mających odmienne zdanie od nich❗❗❗

Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest, iż boją się Internautów z mediów społecznościowych – czyli w zasadzie przede wszystkim nastolatków i niewiele im starszych. W moim przypadku Użytkowników Twittera❗❗❗

Ludzie przecież tego nie można nazwać inaczej niż ŻENADĄ i TCHÓRZOSTWEM❗❗❗

Pierwszą z osób, która postanowiła mi uczynić „zaszczyt” blokując na Twitterze w ostatnim czasie był Poseł RP Michał Szczerba.




Twitter „Dżentelmena”, który zdaniem jego wiernego kompana od „zagadek kryminalnych”, ostatnio najsłynniejszego duetu detektywistycznego w kraju nazywanego przez Posła RP Dariusza Jońskiego „Dwoma Sherlockami Holmsami” chciałam odwiedzić jakieś 2-3 tygodnie temu. Zamierzałam przeczytać nowe tweety. Nie ukrywam zdarzyło mi się w ostatnim czasie je skomentować, jednak moje wypowiedzi (było ich raptem może z 10) nigdy nie były: chamskie, nieprzyjemne oraz wulgarne – najnormalniej w świecie wyraziłam swoją opinię. Problem w tym, że była ona przeciwna do zdania pana Szczerby. W każdym razie trochę mnie zdziwił i zdumiał widok, iż jestem zablokowana❗❗❗😊 Nie mogę obserwować ani czytać owego pana 😉😉

A ja się z tego tylko śmieję.❗😂

Podobny „zaszczyt” spotkał mnie w dniu wczorajszym, gdy chciałam wejść na profil niejakiej Matki_Kurki, czyli niejakiego Piotra Wielguckiego 😊

W tym przypadku mówimy o pewnym bloggerze znanym użytkownikom Twittera właśnie pod pseudonimem Matka Kurka.

Jak można zauważyć w Internecie mówimy chyba o największym hejterze w naszym kraju.

Między innymi znany jest z krytyki: koronawirusa – twierdzi, iż nie istnieje, muzyki dico-polo, nienawiści (bo jak inaczej owe stanowisko nazwać❓) do pana Jerzego Owsiaka i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Podobnie, jak powyższym przypadku „pozwoliłam sobie” mieć inne zdanie niż owy „dżentelmen”❗❗❗ Stanęłam w obronie obrażanej, oczernianej przez niego osoby, którą bezpodstawnie oskarża. Wszystko też rozegrało się w czasie krótszym niż 2 doby i nastąpiło w wyniku napisania przeze mnie kilku, maksymalnie może 5 teetów. W dniu dzisiejszym chciałam sprawdzić, jakie nowe „bluzgi” opublikował na profilu❓ Moim oczom ukazało się zablokowanie mojej osoby.

A ja z tego również wyłącznie się śmieję❗❗❗

I pytam: kim trzeba być i jak mieć straszną odwagę, by bać się kilku komentarzy od młodej Internautki❓❓❓😂😂😂



Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi