Genialna riposta ministra Łukasza Szumowskiego!

Właśnie takich rozmów, pomiędzy takimi osobami, aż miło się słucha. Poważnie, kulturalnie, grzecznie i rzeczowo – dwóch ludzi na poziomie.

Co mam na myśli❓


zdj. http://300polityka.pl/live/2020/07/31/

Kilka dni temu, dokładnie w miniony piątek, 31 sierpnia w stacji Polsat News gościł Minister Zdrowia Łukasz Szumowski. W „Gościu Wydarzeń” z Panem Profesorem przeprowadził rozmowę redaktor Bogdan Rymanowski. Dotyczyła ona pandemii koronawirusa i ostatnich nowych, wysokich zachorowań na COVID-19 w naszym kraju. Ponadto Pan Minister został poproszony o skomentowanie tweeta Donalda Tuska z 31.07.2020:

Im bardziej bezradna i skorumpowana władza, tym groźniejszy wirus...” Poniżej zamieszczam screen z oryginalnym zapisem.

Polecam wszystkim poświęcić 18 minut i obejrzeć:


Nie wiedziałem, że wirus śledzi stopień korupcji władzy"


zdj. https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-07-31/nie-wiedzialem-ze-wirus-sledzi-stopien-korupcji-wladzy-szumowski-odpowiada-tuskowi/?ref=wyszukiwarka


P.s.

Co prawa w tym przypadku nie mam najmniejszych wątpliwości, że jest (i to duża), ale inteligencję drugiej osoby poznaje się m.in. po tym, jak reaguje i odpowiada na głupie oraz bezmyślne zaczepki. Żeby była jasność tutaj nie mam na myśli redaktora Bogdana Rymanowskiego (z którym podczas studiów miałam przyjemność mieć zajęcia) prowadzącego rozmowę. Genialna riposta Pana Ministra Szumowskiego❗ Klasa sama w sobie❗

...ciekawe, nie wiedziałem, że wirus śledzi stopień korupcji władzy. Ale może jest bardzo inteligentny (...) wirus może śledzi Twittera pana Donalda Tuska, ale ja nie, więc trudno mi się odnieść”

Zaczepki świadczą natomiast o wysokości IQ ich autora. W tym przypadku porównałabym je do zachowania rozpieszczonego (i rozkapryszonego) do granic możliwości przedszkolaka w piaskownicy, ewentualnie ucznia pierwszej klasy szkoły podstawowej (ale to max, jeśli chodzi o wiek❗).

Jak widać, ktoś ma stanowczo zbyt dużo wolnego czasu. Uważam, również, iż osoba poważna, a zarazem szanująca samego siebie (tak, dokładnie przynajmniej samego siebie, bo nie wspominam już o innych) nigdy na takie coś by sobie nie pozwoliła. Jak dla mnie takie zachowanie nie jest też godne osoby publicznej, tym bardziej zajmującej jakieś stanowisko w polityce (w przeszłości lub obecnie).

Jednak widać w kwietniu się nie pomyliłam w sprawie twarzy hejtu.




Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi