Panie Ministrze DZIĘKUJĘ!!! Najlepszy MZ w Polsce!!!

Nie ukrywam jestem smutna i przykro mi. Stało się to, czego się obawiałam. Albo inaczej - dziwnym trafem czułam, że nadchodzi, zbliża się. Jakiś wewnętrzny głos mi mówił. 

Absolutnie nie wierzę w żadne: przeczucia, jasnowidzów i podobne (dla mnie i nie chcę obrazić nikogo, ale brednie). W tych kwestach jestem realistką, ale może właśnie, dlatego przez ostatnie dni miałam wszystkiego dość❓ Nie przez parną oraz niedającą żyć i normalnie funkcjonować pogodę, lecz ten cholerny dzisiejszy news❓ 

Minister Zdrowia Pan Profesor Łukasz Szumowski ogłosił swoją dymisję.

Informację tą usłyszałam kilka minut po godzinie 16, gdy po obejrzeniu pewnego programu przełączyłam telewizję na inny kanał.

Chociaż przeczuwałam, że to nastąpi, spodziewałam się dopiero za kilka, kilkanaście dni. Poczułam się, jakby ktoś  uderzył mnie w głowę.

Nie ukrywam Człowiek, lekarz, profesor nauk medycznych, polityk, do którego miałam/mam największe zaufanie w kwestii koronawirusa z Wuhan w naszym kraju❗ Ktoś, kogo w rodzimej polityce ceniłam, cenię i będę na pewno poważać najbardziej❗

Tylko jeszcze „drobna” uwaga: dlaczego Pana Szumowskiego nie wymieniłam przede wszystkim jako: członka rządu, ministra, polityka

Zrobiłam to właśnie z szacunku do Pana Profesora, bo zawsze powtarzał, że przede wszystkim jest lekarzem medycyny

Sam Minister Zdrowia mówi o decyzji, iż nie ma ona absolutnie związku z wydarzeniami wokół jego osoby, nagonki części mediów, opozycji oraz jej popleczników. Dodaje: ze stanowiska chciał zrezygnować już sporo wcześniej. Nie zrobił tego, ponieważ nie pozwoliła sytuacja – rozpoczęła się pandemia chińskiej zarazy COVID-19.


Prof. Łukasz Szumowski bardzo szczerze o trzech zasadniczych powodach złożenia dymisji z funkcji ministra zdrowia


Olga dzięki za ten link❗ Jesteś naprawdę fantastyczną Osobą i bardzo się cieszę, że mogłyśmy się poznać❗❗❗


Nie przejmuj się, jak ktoś Cię hejtuje❗ Ja ostatnio za przeciwstawienie się temu zjawisku przeczytałam o sobie, że jestem „nazistką”. Zapamiętaj też tak, jak ja słowa wypowiedziane niedawno przez naszego Ministra, że obrazić może ktoś będący do kogoś na porównywalnym poziomie❗


Fakt, jakiś czas temu sama czytałam, że wielkim marzeniem Pana Profesora jest powrót do wykonywanego przez niego zawodu i na salę operacyjną.

Jaki był tak naprawdę najważniejszy i ostateczny powód ogłoszonej dzisiaj decyzji – nie waham się ani chwili przez użyciem następujących słów – naszego Narodowego Bohatera❓ 

Nie wiem...

Nie mogę też tego postanowienia oceniać, bo nie mam najmniejszego prawa, ale po ludzku przykro...

Nie chcę, także powielać wielokrotnie pisanych słów, by nikt nie zarzucił mi powtarzania się - jestem jednak zdania, iż nie bez wpływu na decyzję było to, co działo się przez ostatnie miesiące wokół jego osoby. Podłe szczucie, bezpardonowe ataki wymierzane w stronę Ministra i jego Najbliższych. Szereg bezpodstawnych oskarżeń, podły hejt w internecie oraz groźby użycia przeciwko niemu broni, by pozbawić życia.

Teraz w siedzibach TVN24 i "Wyborczej" - tych, jakże "rzetelnych" i "obiektywnych" mediów - szampan powinien lać się strumieniami❗ Powinno być jego istne tsunami, bo właśnie oni znajdują się na szczycie piramidy nienawiści, ataków i podłych manipulacji wymierzonych w Profesora Szumowskiego❗

Obłuda i bezmiar podłości opozycji❓

Ależ proszę - pierwszy lepszy przykład❗

Najpierw – Boże nawet przecież czytałam to dzisiejszego przedpołudnia – nawoływania ze strony „dżentelmenów” Posłów na Sejm RP Szczerby i Jońskiego do dymisji Pana Łukasza Szumowskiego i powołania przeciwko niemu Komisji śledczej❗ Gdyby ktoś nie wiedział o kogo chodzi mowa o dwóch przyszłych gwiazdach Hollywood, które zasłyną rolami w nowej wersji przygód Herlocka Holmesa. Nowością będzie, że detektywów będzie dwóch – najpewniej oryginał i jego klon, jednak podział ról stanowi tajemnicę.

Oczywiście moje słowa to sarkazm.

Po kilku godzinach - ogłoszeniu decyzji Ministra Zdrowia o rezygnacji – gromy, że właśnie to zrobił❗❗❗

Że opuszcza „pokład statku” przed sztormem – drugą falą pandemii SARS-CoV-2 jesienią

Ludzie to czego wy do jasnej cholery chcecie/chcieliście❓❗❓❗❓❗

Pandemia choroby dwubiegunowej opanowała opozycję❓❓❓❓

Jak dla mnie nie ma innego wyjaśnienia. Chyba, że totalna głupota.

Nawiązując do hejtu - taka jest prawda, że Minister Zdrowia został nim zaszczuty. Nikt przy dobrych zmysłach nie miałby siły tego znosić na dłuższą metę. Po za tym, co niektórzy zapominają/nie chcą widzieć Pan Szumowski to nawet nie też, bo sformułowanie dziwnie brzmi, ale przede wszystkim człowiek - nie cyborg❗ Ktoś mający: Rodzinę, Bliskich, Dzieci, mający dla kogo żyć❗ I w jakim takim zdrowiu przeżyć dany mu czas. 

Ludzie czy myślicie, że to wszystko, te miesiące, nieprzespane noce, nerwy, cholerna harówka, troska o nas i by nasz kraj w miarę ok. przeszedł zarazę pozostaną bez znaczenia dla organizmu❓

Niestety, to wszystko pozostawi ślad. Nawet najtrwalszy, najsilniejszy organizm ma swoje granice. Powinniśmy być Panu Szumowskiemu wdzięczni za to wszystko, co zrobił, bo dzięki wyłącznie Jemu żyjemy. Nie mieliśmy powtórki z Włoch, czy z Hiszpanii albo z innych państw – tych bogatych i z Zachodniej Europy, także❗

Mogłabym napisać tutaj jeszcze bardzo wiele słów. Bez najmniejszego problemu zapełniłabym następne strony❗ Tylko, to wszystko zrobiłam już w minionych miesiącach. Odsyłam do tamtych postów.

I nie wstydzę się powiedzieć, że teraz siedząc przy laptopie mam łzy w oczach.

A płaczę piekielnie rzadko❗ Statystycznie rzadziej niż raz na rok. 

Dlaczego teraz mam "mokre" oczy❓

Dlatego – dla niektórych „tylko”, innych „aż”, a kolejnych to rozbawi, ale tych zdanie mam akurat daleko gdzieś - bo umiem docenić kogoś pracę, poświęcenie, wiedzę oraz, gdy ktoś, kogo szanują, jest moim autorytetem zostaje niszczony, a ja nie mam możliwości nic przeciwko temu zrobić❗

Miał rację Ś.P. Józef Piłsudski mówiąc o Polakach pewne słowa, może nie dotyczą one wszystkich, ale dzisiaj z pewnością sporej części naszego społeczeństwa.

I jeszcze jedno❗

Może się to nie podobać, ale, gdy jesienią nadejdzie druga fala COVID-19... Zresztą nie napiszę... – jedno jest pewne: choć nie uważam się za osobę złą, to Pan Minister Łukasz Szumowski jest prawdziwym Aniołem w porównaniu ze mną. Na tyle podłości, jaka popłynęła w jego stronę na pytanie:

Mówił pan na konferencji prasowej dużo o tym, komu pan jest wdzięczny, wielu osobom pan dziękował. A do kogo ma pan żal❓

Odpowiedział:

Nie mam do nikogo żalu, nie trzymam złych emocji w sercu. Nawet wobec tych, którzy formułowali całkowicie nieprawdziwe i krzywdzące opinie o decyzjach podejmowanych w czasie uderzenia epidemii, w chwili, gdy wszystko było wielką niewiadomą. Wiem, że gdybyśmy nie kupili sprzętu, ci sami ludzie krzyczeliby dzisiaj, że trzeba było kupować za każdą cenę, bo stawką jest ludzkie życie. To boli, ale taka jest polityka...”

Naprawdę podziwiam tego Faceta – ja bym tak nie dała rady i jedyne, co mogę teraz powiedzieć to: DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO❗❗❗ Jeśli o mnie chodzi to nie wyłącznie kwestia pandemii i uratowania nas, ale i pewne "poukładanie" mi myślenia, takiego przede wszystkim życiowego❗❗❗❗ 

Przestańcie też atakować Profesora Szumowskiego, że nas okłamywał mówiąc, iż nie ma zamiaru odchodzić z Ministerstwa Zdrowia❗ To nie tak i sporo osób, jak widzę nie rozumie pewnych spraw: w pracy, a zwłaszcza na takim stanowisku, nie wolno o wszystkim informować mediów i opinii publicznej o pewnych decyzjach wcześniej. Nawet, gdyby ktoś, po prostu musi zaprzeczać.

I jeszcze jedno: ja już dawno powiedziałam/napisałam, że będąc na miejscu Ministra Zdrowia strzeliłabym wymówieniem na biurko premierowi i radźcie sobie sami. Ja serdecznie dziękuję ❗ Pan Szumowski tego nie zrobił gdyż jest za porządną i za odpowiedzialną osobą, dla nas Polaków, o wiele za dobrą❗❗❗  


"Bardzo jest mi wstyd". Szumowski tłumaczy, dlaczego wcześniej przeczył dymisj



Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi