Mnie Wielkanocy nikt nie "ukradł" pośle RP B. Jóźwiak!


Kolejny dobitny przykład, że wykształcenie nie zawsze idzie w parze z kulturą, a czasem osoba posiadająca to wyższe w ogóle nie zna znaczenia tego słowa❗


Twitter Bartosz Jóźwiak


Bartosz Jóźwiak za Wikipedią: „polski polityk, archeolog i nauczyciel akademicki, doktor nauk humanistycznych, poseł na Sejm VIII kadencji, od 2011 prezes Unii Polityki Realnej (…) W wyborach parlamentarnych w 2015 roku wystartował do Sejmu w okręgu konińskim z pierwszego miejsca na liście komitetu wyborczego wyborców Kukiz'15 (jako kandydat UPR i RN). Uzyskał mandat posła VIII kadencji, otrzymując 8 747 głosów. W 2016 działał krótko w stowarzyszeniu „Endecja”, które współtworzył. W 2018 z ramienia Kukiz’15 wystartował na urząd burmistrza Wrześni, zajmując ostatnie, 4. miejsce. W sierpniu tegoż roku opuścił klub poselski Kukiz’15, współtworząc koło poselskie UPR. W 2019 nie ubiegał się o poselską reelekcję."

Brak słów, bo te nasuwające się na myśl po przeczytaniu powyższego tweeta do publikacji w żaden sposób się nie nadają❗❗❗ Ja w każdym razie wstydziłabym się nawet tak pomyśleć, a co dopiero napisać.

Pan Pośle RP Bartoszu Jóźwiek ja jakoś nie czuję tego, żeby Święta Zmartwychwstania Pańskiego zostały mi „ukradzione”❗❗❗ Czuję natomiast, że muszę zadać następujące pytania:

1. Kim trzeba być, żeby napisać takie świństwo❓❓❓

2.  Kim trzeba być, żeby na takiego kogoś, jak Pan zagłosować w wyborach parlamentarnych, by reprezentował mnie, mój region w Sejmie RP❓❓❓

Chciałabym wyraźnie zaznaczyć, że wprowadzone do naszego życia obecnie zasady są dla naszego wspólnego dobra – także Pańskiego

Zresztą ja nawet z ust duchownych słyszałam padające słowa (wzrok mam dobry, słuch również), iż postępowanie niezgodne z wprowadzonymi obostrzeniami to grzech przeciwko V Przykazaniu. Pan jako katolik powinien, również dobrze o tym wiedzieć❗

Zresztą nikt nie bronił Panu iść w Wielkanoc do kościoła – wystarczyło porozmawiać z proboszczem w parafii i poprosić go, by mógł Pan w Mszy św. uczestniczyć. Jest takie mądre przysłowie: chcieć to móc


P.s.1 

Pisałam to wielokrotnie, jednak muszę powtórzyć kolejny raz: miarą człowieczeństwa jest nasza postawa prezentowana w obliczu tragedii i śmierci innych ludzi. Bardzo przykre, że niektórzy nie są w stanie tego pojąć w swoich ograniczonych umysłach i żenującymi wpisami zaprzeczają twierdzeniu, iż człowiek (będący ostatnim ogniwem ewolucji) to brzmi dumnie.
Powtórzę, także: wygląd przypominający istotę ludzką i 23 pary chromosomów nie świadczą o tym, iż jest się człowiekiem, aby zostać nim nazywanym potrzeba czegoś więcej❗


P.s.2. 

Gdybym była studentką Posła RP Bartosza Jóźwiaka wstydziłabym się do tego przyznać. Natomiast, gdybym obecnie miała iść na studia i dowiedziała się, że Pan będzie moim wykładowcą po prostu zmieniłabym kierunek.


Zdj. pl.wikipedoa.org

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi