Czy TVN zostanie w końcu ukarany?!?!?!


Zapytam po raz kolejny: czy stacja TVN oraz jego właściciel Discovery (koncern amerykański, jeden z największych nadawców programów edukacyjnych i dokumentalnych) zostaną ukarane za: ksenofobię, rasizm i homofobię w programie „Big Brother”?

Wcześniejsze pozbawienie mieszkańców domu Wielkiego Brata mięsnego pożywienia nie było absolutnie żądną karą, a dzisiejsze wyciągnięcie konsekwencji w postaci usunięcia z gry Jakuba Pyśka to również, jak dla mnie troszkę za mało. Zwłaszcza, jeśli chodzi o stację tak podobno szanującą i wysoko stawiającą sobie w hierarchii wartości tolerancję. Jestem zdania, że sprawą tą powinna zająć się Rada Etyki Mediów, a zachowanie tegoż uczestnika podlega pod paragraf Kodeksu Karnego.

Uważam się za osobę tolerancyjną kierującą się przy tym zdrowym rozsądkiem. Jestem też zdania, że każdy z nas jest wolny, jednakże owa wolność kończy się tam, gdzie zaczyna się krzywdzić drugą istotę (w poprzednim poście wyjaśniłam, o co chodzi lub samego siebie). Zaznaczam, także, że skrzywdzić można nie tylko czynem, lecz i słowem, a na to mojej zgody: nie było, nie ma i nie będzie! Mnie nie przeszkadzają: pochodzenie, kolor skóry, wyznanie, orientacja seksualna, czy jakiej ktoś kibicuje drużynie. Ważny jest dla mnie człowiek wraz z prezentowanymi przez siebie wartościami. Oczywiście każdy z nas ma prawo do swojego zdania na dany temat, ba powinien je mieć! Gardzę, jednak głupotą, a szacunek dla drugiego to podstawa!

I jeszcze jedno: zawsze uważałam, że rolą mediów jest m.in. edukowanie społeczeństwa, a nie szerzenie nienawiści na jakimkolwiek tle.


Odsyłam również do wcześniejszych postów:





Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi