Tak oglądam "Big Brothera"! "Tak!" szkoda, że odpadł p. Łukasz!


Tak, oglądam "Big Brothera". Nie śledzą jednak streamów przez Internet, ani nie czytam komentarzy, wystarczą mi wieczorne relacje w telewizji. Nie wysyłam, także SMS-ów. Przed programem mówiłam, że to nie dla mnie, aczkolwiek po kilku dniach z ciekawości zobaczyłam i tak zostało... Jeśli mam być szczerą to śledziłam pierwsze trzy edycję „Wielkiego Brata”. Myślę, że dobrze się stało, że wygrał p. Janusz Dzięcioł.

Dziś żałuję, że odpadł p. Łukasz Darłak. Wolałabym, żeby dom opuściła p. Iza Mączka - nie, żebym coś do Niej miała, ale jakoś najmniej by mi jej brakowało. Kto chciałabym, żeby wygrał? Szczerze mówiąc nie wiem, jednak myślę, że fajnie by było, by do finału doszli p. Madzia Wójcik i panowie: Radosław Palacz, Oleh Riaszeńcew, Justyna oraz p. Bartłomiej Boruc.

Tak, jak zauważyłam na początku pomimo, że lubię znać opinie ludzi na różne tematy w przypadku "Big Brothera" ich nie czytam. Muszę jednak odnieść się do słów p. Małgorzaty Ohme komentującej wypowiedzi Internautów: jeżeli telewidzowie rzeczywiście głosowali na p. Łukasza, żeby opuścił dom Wielkiego Brata przez wzgląd na jego homoseksualizm to zwyczajna obrzydliwość z ich strony. Zwyczajne chamstwo, delikatnie mówiąc! To, kto z kim sypia i dzieli życie jest wyłącznie sprawą tych ludzi, ewentualnie ich bliskich. Reszcie nic do tego! Zawsze byłam zdania, że wolność jednego człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna robić coś złego drugiej żywej istocie (w tym również samemu sobie), bo nie chodzi tylko o ludzi!

Osobiście uważam się za osobę tolerancyjną wykorzystującą jednocześnie zdrowy rozsądek i mózg. Uważam, że ocenianie kogoś przez wzgląd na jego preferencje seksualne jest zwyczajnym rasizmem identycznym, jak w przypadku ludzi innego wyznania, koloru skóry, poglądów, pochodzenia czy kibicowania innej drużynie.



zdj.www.viva.pl

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi