Do cholery, gdzie jest prawo?!?!?!?!?!?!


W styczniu rozwiązując umowę z Plusem, czyli z Polsatem Cyfrowym, bo w sumie jest to jednym i tym samym myślałam, że nareszcie skończą się moje kłopoty z Internetem i telefonem. Przeszłam do T Mobile mając nadzieję zaznania spokoju, gdyż wcześniej słyszałam od kilku osób pozytywne opinie o firmie.

Niestety właśnie przekonałam się, jak to się mówi na własnej skórze, że wcale nie jest „ok.” i zrobiono ze mnie zwykłego złodzieja niepłacącego rachunków przy okazji - powiem mało elegancko – spieprzając mi Święta.

Zanim opiszę zaistniałą sytuację kilka słów wstępu. Oczywiście czas Świąt, Wielkanocy czy Bożego Narodzenia, to okres rodzinny, spędzania czasu we wspólnym gronie. Ja, także przeżywam tak owe dni, tylko, jeżeli mam podłączony Internet to choć nie muszę z niego w danej chwili korzystać chcę wiedzieć, że działa. Jasne mam go, też w komórce, jednak wolę ten pierwszy.

Właśnie w minioną niedzielę we wczesnych godzinach popołudniowych chciałam sprawdzić m.in. pocztę. Niestety po kilkunastu minutach Internet przestał działać. Najpierw pomyślałam, że może to jakaś awaria, jednak, gdy po ponad 2 godzinach sytuacja nie uległa poprawie sprawdziłam na smartfonie, czy T Mobile ma jakieś kłopoty? Nic takiego nie znalazłam, dlatego zadzwoniłam na infolinię. Po przedstawieniu sprawy usłyszałam od pana, z którym rozmawiałam, że żadnych kłopotów sieć nie ma i sprawdzi moje połączenie. Co usłyszałam? W sumie, że jestem złodziejem. Wprawdzie samo to słowo w moją stronę nie padło, jednak, jakie można odnieść inne wrażenie słysząc, że Internet zablokowano...bo nie płacę abonamentu od 3 miesięcy!!! Nawet mało inteligentna osoba wie, co oznacza korzystanie z czegoś uchylając się od opłaty. Nie muszę pisać, że poczułam się, jakby ktoś przysłowiowym obuchem uderzył mnie w głowę, bo wszystkie rachunki są zapłacone, a słyszy się, że nie! Pan nie przyjął do wiadomości nawet tego, iż trzymam w ręku poprzedni uiszczony. Oczywiście winna byłam ja, bo jakby miało być inaczej! Stwierdził również brak wpłaty za ostatnią fakturę (powinna wpłynąć do 20 IV) - tylko tak się składa, że podpisując umowę zaznaczono, iż rachunki mam otrzymywać pocztą do domu, a ten, o którym mowa nie przyszedł. W ubiegłym miesiącu do 20 marca również nie została mi doręczona i sama udałam się do punktu z pytaniem, jak mam zapłacić? Samo to chyba świadczy, że jestem uczciwą. W niedzielę stanęło na tym, że pan zapytał, czy ma mi odblokować Internet i przesłać mailem rachunek. Chyba oczywiste, że kazałam tak zrobić, tylko głupi postąpiłby inaczej. Miałam mieć wszystko ok. za pół godziny. Niestety nie było ani za pół, ani godzinę, ani do drugiego dnia. Czyli oprócz oskarżenia, że jestem złodziejem, także z ich strony kłamstwo.

Rankiem w poniedziałek udałam się do punktu T Mobile. Co się okazało? To, że miałam włączone coś nazywające się „usługami premium”, czymkolwiek to jest, i dzięki temu rzeczywiście musiałam dopłacić... Jednakże powiedziano mi, żebym złożyła reklamację, gdyż bardzo wiele osób nie wiedząc, że owe „premium” nabijające rachunki ma włączone składa zażalenie będące rozpatrywane na ich korzyść. Zapytałam, dlaczego podpisując umowę nie zostałam o tym poinformowana? Pani udzieliła mi odpowiedzi, że może zapomniała...

Naprawdę mam już najserdeczniej dość tej chorej sytuacji w naszym kraju i zastanawia mnie, kiedy w końcu do jasnej cholery nasze Państwo zrobi porządek w tym kierunku?!?!?! Nie jest to normalna sytuacja, gdy firmy telekomunikacyjne w taki sposób postępują z ludźmi dzięki, którym mają pracę i niebagatelne zyski!!! Chyba nam ich klientom minimum szacunku się należy!!! Najwyższy już czas, żeby porządnie zajął się tym wszystkim Urząd ds. Konsumentów i prokuratura!!! Chyba Państwo i jego organa są m.in. po to, żeby stawać w obronie swoich obywateli, gdy są oszukiwani i okłamywani na każdym kroku (w tym przez zagraniczne firmy!). To podstawowy obowiązek Państwa, a prawo powinno być takie samo dla każdego, obowiązywać wszystkich jednakowo.





Komentarze

  1. Masakra, trzeba na pewno coś z tym zrobić... Oszustów jest pełno

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi