1.05.2004 - WSPOMNIENIE!


Dokładnie 15 lat temu nasz kraj stał się częścią Unii Europejskiej. Dzisiaj pomimo, że mam zdanie na ten temat nie będę podsumowywać ani oceniać tego czasu. Pozwalam sobie na chwilkę wspomnień, bo i prywatnie mam, co przywoływać w pamięci. W każdym razie 1 maja 2004 jest dla mnie niezapomnianym😉 

Zacznę od tego, że wtedy była: piękna, słoneczna, gorąca, cudowna sobota. Niestety aura diametralnie inna niż dzisiejsza i w ogóle w ostatnim czasie - czyli taka, której wprost nie znoszę!

Z okazji wejścia Polski do UE na Rynku w moim mieście zorganizowano festyn. Jeden z jego elementów stanowił konkurs z wiedzy o owym wydarzeniu i historii powstania Unii, a ja oczywiście wzięłam w nim udział. Właśnie moje pierwsze wspomnienie to wygrana w tych specyficznych „zawodach”.

Niestety drugie jest trochę gorsze... Wieczorem po powrocie do domu niespodziewanie zachorowałam na świnkę. 😒




Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi