Nie wiedziałam, że prezydent Emmanuel Macron zmienił płeć?!


Nie wiedziałam, że prezydent Francji Emmanuel Macron zmienił płeć. Uświadomił mi to dopiero w dniu wczorajszym  poczciwy Onet (za, co oczywiście dziękuję jego redaktorom!). Aż dziw bierze, że do tej pory nikomu nie udało się zdobyć tej informacji!!!

Jeśli byłabym cyniczna i patrzyła tylko przez pryzmat polityki zostawiłabym to, co napisałam powyżej. Jednak po raz kolejny powiem, że jestem osobą, która stety, a może niestety nie zgadza się z obecnymi - nazwijmy to standardami dziennikarstwa. Pomijam w gazetach i w Internecie literówki oraz błędy językowe, które można zaobserwować niemal każdego dnia (co mnie też drażni), ale zmienić komuś płeć?!?!?!?! 

O nie… Przepraszam, ale to jest już całkiem coś nie tak…

Powtórzę: nie znoszę publikowania głupot, wcześniej nie sprawdzonych informacji, a jak przysłowiowa czerwona płachta na byka działa na mnie mylenie osób, ich imion, nazwisk, stanowisk, robienie z najzwyklejszych zjawisk nadprzyrodzonych.

Naprawdę proszę mi wierzyć rozumiem, że błędy się zdarzają, nie ma osoby nieomylnej, ale Drodzy Piszący zanim coś opublikujecie przeczytacie to i nie serwujcie czytelnikom głupot, bo są one obrazą dla ich inteligencji i również to jest nie fajne dla Was. 


P.S

Screen ze zmienieniem płci prezydenta Emmanuela Macrona na moim Instagramie i Twitterze:



Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi