Panie Profesorze czekamy na Pana!!! Zdrowia dla Pana i Pańskich Bliskich!!!

Jak dla mnie, jeśli chodzi o COVID-19, wiadomością dnia miała być informacja, że Cristiano Ronaldo otrzymał pozytywny wynik testu na obecność koronawirusa.

Sportowiec, czy ktoś go lubi, czy też nie, czy jest zagorzałym fanem piłki nożnej, czy wprost przeciwnie - nikt nie może polemizować z faktami, a te mówią jasno: Portugalczyk to jeden z najlepszych piłkarzy świata. Należy do największych w swojej dyscyplinie i wpisał się na karty jej historii.

O test premiera Mateusza Morawieckiego byłam dziwnie spokojna.

Niestety tak, jak napisałam na początku – tak MIAŁO BYĆ...

TYM, co „przebiło” obydwa „newsy”, o czym najpierw przed 22 przeczytałam w internecie, a następnie usłyszałam w telewizji była informacja, że przeklęty chiński koronowirus, diabelstwo z Wuhan ponownie dopadło Pana prof. Łukasza Szumowskiego i Jego Córeczkę Marysię❗❗❗

Kolejny raz❗❗❗

Wprost przeraziły doniesienia, iż były minister zdrowia ma podłączony tlen, na szczęście oddychał samodzielnie.

Tak, czy inaczej informacja o chorobie Pana Szumowskiego i jego Córeczce dla mnie SZOK❗❗❗

Szok, po którym najpierw zaniemówiłam, a później zaczęłam szukać wszelkich dostępnych wiadomości w nadziei ujrzenia czegoś, co uspokoi. 

Pan Szumowski pytany przez media, czy potwierdza informację o hospitalizacji odpowiedział: Nie kontaktuję się z mediami, potrzebuję trochę odpoczynku”.

Poprzedni wynik, sprzed kilkunastu dni, prawdopodobnie był (...) fałszywie dodatni, co czasem, przy tak czułej metodzie, się zdarza.”

Polsatnews.pl niestety potwierdził tę paskudną informację u wiceministra zdrowia pana Waldemara Kraski.

Mówię ponownie: dla mnie szok. Może się to komuś podobać lub nie, ale powtarzam: oczywiście, jasna sprawa, że każdego chorego jest żal. Ja powiem, jednak, iż to przeklęte draństwo z Wuhan dotknęło rodzinę i Osobę, tych, którzy na to najmniej zasłużyli❗ Nie chcę zostać źle zrozumiana, bo nikomu nie życzy się czegoś takiego, ale ludzie ci dosyć już wycierpieli❗

Jestem też wściekła, że główne portale społecznościowe i informacyjne nie zablokowały możliwości komentowania❗❗❗ Nie uczyniły tego mimo, iż sami mają plakietki „STOP HEJTOWI❗”. Hipokryzja i obłuda❗ Po prostu gnojarstwo pozwalające na to samo w wykonaniu tych, którzy za swoje bluzgi powinni zostać pociągnięci do odpowiedzialności prawnej❗❗❗ Owe portale oczywiście również❗

Tylko i wyłącznie z szacunku do Pana Profesora Szumowskiego nie powiem pewnych słów o tych pomyleńcach, bo ludźmi nazwać nie dam rady❗❗❗

Sorry, ale nie mam w tym momencie ani siły, ani chęci do pisania więcej.

Normalnych przepraszam i odsyłam do słów napisanych/wypowiedzianych przeze mnie 28 września br. będącymi tak aktualnymi dziś, jak wtedy.

Dla Pana profesora Łukasza Szumowskiego i Jego Najbliższych po prostu wszystkiego dobrego i życzenia zdrowia❗❗❗ Szybkiego powrotu do pełni i sił i, aby diabelstwo z Wuhan z przeklętych Chin nie pozostawiło po sobie żadnego śladu❗❗❗


Prof. Łukasz Szumowski z COVID-19 . Panie Profesorze ZDROWIA dla Pana i Bliskich!!!



Takie wspomnienie z momencie inne wspomnienie z momencie inne też 13, ale marca br.:




zdj. www.tvpsport.pl

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi