Donald i Melania Trump ofiarami COVID-19. Jak samopoczucie Donalda Tuska?

Niestety odnośnie COVID-19 kolejne niepokojące wieści, i to nie tylko, dlatego, iż dzisiaj liczba zarażonych chińskim paskudztwem w naszym kraju wyniosła 2.292, a w poprzednich, także sporo ponad 1000, natomiast w świecie choruje i zmarło odpowiednio 34 749 592 i 1 031 432 osób.


zdj. https://news.sky.com/story/donald-trump-and-wife-melania-test-positive-for-coronavirus-12087447


W porannych godzinach zszokowała nas wiadomość, że przeklęty koronawirus z Wuhan dopadł kolejną ważną osobę ze sceny politycznej. Tym razem nie z naszej rodzimej, lecz ze światowej – prezydenta Donalda Trumpa i jego małżonkę panią Melanię.


P.s.

Jak podają media w stronę Waszyngtonu życzenia, jak najszybszego powrotu do zdrowia dla Państwa Trumpów popłynęły z całego świata. Ja oczywiście przyłączam się do nich z całego serca❗ Ciekawi mnie natomiast, czy na podobny gest zdobył się Donald Tusk❓❓❓

Ja jego kontach na Twitterze, gdzie w taj "błyskotliwy" sposób komentuje ważne wydarzenia wykazując się przy tym iście "fantastycznym refleksem" nie zauważyłam.

To, aż nie bywałe❗❗❗

Chociaż na miejscu pana prezydenta Trumpa, i jego małżonki pani Melanii, nie chciałabym otrzymać absolutnie żadnych słów wsparcia podczas choroby od szefa Europejskiej Partii Ludowej. Pomijając już fakt, że Państwo Trumpowie mają w tym momencie ważniejsze sprawy na głowie nie potrzebowałabym, by w jakikolwiek sposób zwracał się do mnie ten ktoś. Nie pragnęłabym tego❗ Nieszczere, obłudne, fałszywe, wyłącznie kurtuazyjne życzenia są dla mnie absolutnie, całkowicie zbędne. Zresztą nie przyjęłabym ich, gdyż hipokryzją gardzę❗

I przypominam ostatni tweet byłego przewodniczącego Rady Europejskiej, jak drwi z prezydenta USA pana Donalda Trumpa.




Do D. Tuska: prezydent D. Trump ma dobrą pamięć. Na szczęście!


Zresztą bardzo ciekawi mnie, co wspomniany powyżej urzędnik brukselski pomyślał dzisiaj, gdy przeczytał o chorobie państwa Trumpów❓ Ja na jego miejscu byłabym, co najmniej zażenowana tym, co zrobiłam kilkadziesiąt godzin wcześniej.







Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi