Spodziewałam się usłyszeć więcej

Niestety, w Polsce w dalszym ciągu sytuacja robi się coraz gorsza.

Liczba nowych zarażeń: dzisiaj – 5.300, wtorek – 2.236, środa – 3.003 czwartek – 4.280. Śmierci było: 53, 58, 75, 76. Wcześniej: w poniedziałek – 2.006, w niedzielę – 1.934 , w sobotę – 2.367 i zgonów: 29, 26, 34.

Dzisiaj odbyła się zapowiadana wczoraj konferencja prasowa premiera Mateusza Morawieckiego i ministra zdrowia pana Adama Niedzielskiego.

I szczerze mówiąc jestem... trochę rozczarowana. Myślałam, że usłyszymy coś więcej.

Tylko powtarzam to, co mówiłam już wielokrotnie: nie jestem lekarzem, epidemiologiem, wirusologiem❗ Z medycyną mam do czynienia wyłącznie tyle, ile mniej więcej każdy z nas. Albo i mniej, gdyż za wyjątkiem obowiązkowych wizyt u lekarza, gdy mam „nakaz” z pracy oraz lektury „Sekretów medycyny” (kwartalnik z „rodziny” miesięcznika „Świat wiedzy”), czasem przeczytania czegoś interesującego w internecie lub obejrzenia programu w telewizji – na tym koniec❗ No oczywiście pomijając temat chińskiej zarazy z Wuhan COVID-19, o której bądźmy szczerzy czytam i słucham duuużżżżżooooo.

Ale jedno zdanie odnośnie TV: super, ekstra był program „36.6”. Jego produkcja przez TVN była strzałem w 10❗❗❗ Pani Ewa Drzyzga super sobie z nim radziła❗

Ale wróćmy do konferencji.

Decyzje: wszyscy nosimy maseczki, cała Polska jest strefą żółtą (niektóre powiaty są czerwone). Od czwartku specjalne godziny, kiedy zakupy będą mogły robić osoby starsze (po 60 latach). Też nie rozumiem, dlaczego dopiero od 15 października❓ Myślę, że powinno być od poniedziałku...

W szkołach natomiast będzie normalna nauka. Ponadto m.in. więcej pieniędzy dla Domów Opieki Społecznej, respiratorów oraz lekarstwa.

Były też słowa o przeczących istnieniu koronawirusa, jak są niebezpieczne tego typu głupie twierdzenia, ale na ten temat będzie jutro szerzej i na podstawie kolejnej chorej, bezmyślnej oraz podłej wypowiedzi pewnej celebrytki.


zdj. https://www.rynekzdrowia.pl/Polityka-zdrowotna/Premier-Mateusz-Morawiecki-rozszerzamy-zolta-strefe-obostrzen-na-caly-kraj,213456,14.html

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi