Kolejna krew na rękach "elit"


Kolejne „serdeczne gratulacje” dla kanclerz Angeli Merkel. Oczywiście moje słowa to sarkazmem. Nikt przy zdrowych zmysłach nie cieszy się z czyjegoś nieszczęścia, a tym bardziej śmierci niewinnych osób. Jak dla mnie ofiar chorej polityki: Niemiec, Francji i Brukseli. Zresztą to nie pierwszy raz, kiedy właśnie owi decydenci są odpowiedzialni za zbrodnie szaleńców❗

www. https://pl.wikipedia.org/wiki/Angela_Merkel

Wczorajszego późnego wieczoru w Ojczyźnie pani Merkel, a dokładnie w Hesji, w mieście Hanau, pomyleniec zabił 9 osób. Wśród nich była Polka. Jak podają odpowiednie służby morderca, który pozbawił życie Bogu ducha winnych ludzi w dwóch barach – miejscowych palarniach fajek wodnych – to obywatel Niemiec, 43-letni Tobias R. mający pozwolenie na broń i uprawiający strzelectwo sportowe. Oczywiście nazwisko nie zostało podane. Po dokonaniu masakry miał powrócił do mieszkania, gdzie zamordował swoją matkę i popełnił samobójstwo. Według gazety „Bild”: „kierował się motywami radykalnie prawicowymi” oraz zostawił list i nagranie video, w których przyznaje się do winy.


Cóż, bardzo interesujące, ale walczący o swoje przekonania nie: zabija swojej rodzicielki, po czym strzela do samego siebie, tylko toczy bój do końca❗

W każdym razie ciekawe spostrzeżenie: winnego znaleziono martwego, jego matka też zginęła, a media już znają powód tragedii❓

Jeślibym była złośliwa w tym momencie zadałabym, także pytanie: jakiego rodzaju jest terroryzm islamski - prawicowy czy lewicowy❓

I jeszcze jedno: czy mógłby mi ktoś wyjaśnić, co to takiego ta „skrajna prawica”❓

Dla mnie prawica to prawica, lewica to lewica. Koniec kropka❗ Zresztą jakoś nigdy nie słyszałam, żeby media lub „autorytety” określali kogoś mianem skrajnej lewicy. Ja nie mam najmniejszego zamiaru uprawiać propagandy wprowadzając nowe nazwy, podziały i tak dalej❗

Ponadto kolejna uwaga: gdy imigrant z Afryki Północnej dokonuje zamachu w Europie mówi się o „incydencie” z udziałem chorego psychicznie, blokuje możliwość komentowania w Internecie oraz nie poznajemy narodowości mordercy (najczęściej). W przeciwnej sytuacji zawsze oskarżani są ci o z góry określonych poglądach (prawicowych).

Wbrew temu, co napisał dzisiaj również na Twitterze włoski dziennikarz sympatyzujący z Partią Demokratyczną Nicola ZingarettiGad Lerner o tym, kto według niego odpowiada za wczorajszy akt bestialstwa, ja mam akurat inne zdanie.

Ponieważ mam na tyle kultury i taktu, że nie powtórzę tych zniewag zamieszczę screen:



Wbrew dziennikarzowi akurat Ta Osoba jest dla mnie wzorem i Autorytetem jako: polityk, historyk oraz człowiek. Zresztą to nie tylko moje zdanie, ale wielu ludzi pod każdą szerokością geograficzną❗

Odpowiedzialną za wczorajszą zbrodnię i śmierć niewinnych osób śmiem wskazać „lady” Merkel oraz prowadzoną przez nią politykę. Ponadto odnosząc się do wypowiedzi Gada Lernera nie stawiałabym na to, że morderca, a zarazem samobójca, w ogóle słyszał o włoskim polityku, gdyż całkiem realne jest, że zbrodniarz (bo nim jest i nazywajmy sprawy po imieniu) był ignorantem, jeśli chodzi o wiedzę. Nic chcę nikomu zarzucać nieuctwa, braku wykształcenia i nieznajomości podstawowych informacji, jednak wykluczyć akurat tego się nie da. Znający odpowiedź na owe pytanie unicestwił się sam.

Jedno jest niezaprzeczalne: Angela Merkel, Emmanuel Macron i kilku „dżentelmenów” z Brukseli powinni stanąć przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej. To ich polityka doprowadziła do tragedii narodów Starego Kontynentu❗ Pisałam niejednokrotnie, że takie zbrodnie, jak ta wczorajsza w Niemczech będą się powtarzać, bo po prostu muszą❗ Przelana krew niewinnych tu na lądzie (oraz tych znajdujących się w wodach masowego grobu, jakim jest obecnie Morze Śródziemne) ofiar: mafii, szaleńców i morderców, którzy stali się nimi pod wpływem obecnej polityki kierowanej: z Brukseli, Berlina i Paryża❗

I tak na sam koniec pewne fakty, które należy uwzględnić przy ocenie obecnej sytuacji w Niemczech: zbliżają się między innymi wybory w CDU oraz objęcie kanclerstwa.

Jeśli chodzi o to drugie dosłownie kilka dni temu przeczytałam dłuższy artykuł o Angeli Merkel. Kobieta oceniana jest jako najgorszy kanclerz tego kraju od czasów II wojny światowej. Jej rządy doprowadziły nie tylko do: fatalnej sytuacji w swoim własnym kraju, katastrofy w Europie, pogorszenia stosunków Niemiec z wieloma państwami (na całym świecie) oraz upadku prawomocnego rządu, w co najmniej jednym państwie Unii Europejskiej. Głównym celem tego ostatniego była chęć wyeliminowania ze sceny politycznej Polityka, który był: jej, Paryżowi i Brukseli „nie na rękę”. Mowa o włoskim senatorze, byłym wicepremierze tego kraju Matteo Salvini, który w Europie uważany jest przez wielu nie tyle za bohatera swojej Ojczyzny, co całego kontynentu. 

Dlaczego❓ 

Odsyłam do moich wcześniejszych tekstów na ten temat.


P.s.

Co to znaczy charakter prawicowy

Odpowiadam w olbrzymim skrócie: prawica - za podstawowe wartości tejże ideologii są: wspieranie gospodarki wolnorynkowej, ochrona własności prywatnej, wstrzemięźliwość w reformach społeczno-gospodarczych i politycznych oraz szacunek dla tradycji i istniejącej hierarchii społecznej. Zabijanie ludzi nie ma z nią nic wspólnego❗


www. https://www.rmf24.pl/

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi