Zaskoczyłam "Świat Wiedzy"


Dzisiaj pozwolę sobie odejść od tematów: polityki, Mundialu i otaczającej nas rzeczywistości, bo jest coś, czym chcę (i muszę) się pochwalić 😊 - moje nazwisko opublikowano w kolejnym miejscu – tym razem w magazynie „Świat wiedzy”. Wprawdzie nie jest to artykuł, ale fragment listu, który sprawił, że ten poczytny i można powiedzieć opiniotwórczy miesięcznik (wydający, także systematycznie wydania specjalne dotyczące historii, astronomii i medycyny) przygotuje publikację na zaproponowany przeze mnie temat.

W ostatnim numerze „Świata Wiedzy Kosmos” ukazał się obszerny materiał pt. „Polacy sięgają gwiazd” przedstawiający sylwetki naszych rodaków, którzy odegrali znaczącą rolę w astronomii i jej rozwoju. Uważając, że brakuje wśród nich jednego nazwiska – ojca Maksymiliana Marii Kolbe – napisałam w tej sprawie list do Redakcji. W obecnym wydaniu „Świat wiedzy” zamieścił właśnie fragment mojej korespondencji wraz z odpowiedzią zapewniając, że temat ten zostanie poruszony. Wśród słów skierowanych do mnie na łamach miesięcznika były te mające dla mojej osoby naprawdę duże znaczenie, oto one: „My również pozdrawiamy i dziękujemy za pomysł, który także dla nas był niemałym zaskoczeniem. Cóż różnymi drogami święci podążają ku niebu! Obiecujemy zająć się tym tematem.”


Nieznana wielu sylwetka św. Maksymiliana Marii Kolbe:   Mało znane oblicze św. M.M. Kolbe:


P.S.

„Świat Wiedzy” od początku swojego istnienia (sierpień 2011 r.) jest pozycją nr 1 w rankingu sprzedaży magazynów popularnonaukowych.

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi