Reprezentacja Niemiec – to, co mi u tych piłkarzy imponuje


Myślałam, że mój komentarz do rozegranych dzisiaj na Mundialu spotkań będzie inny, ale cóż stało się tak, jak wiemy. Muszę jednak napisać kilka słów odnośnie reprezentacji naszego zachodniego sąsiada.

Pomimo, że przed MŚ wśród moich faworytów nie było Niemców i to nie im kibicuję (dodam, żeby wszystko było jasne na moją decyzję nie ma wpływu ani polityka, ani historia!!!) chylę czoło przed tymi zawodnikami odnośnie jednego: walczą do samego końca. Rozgrywając mecz ze Szwecją, gdy pod koniec drugiej połowy przy remisie 1:1 doszło do karnego usunięcia z boiska jednego zawodnika nie przestraszyli się, nie cofnęli gry, nie przestali atakować tylko wykonywali (i jak się okazało bardzo dobrze!) swoje zadanie. Właśnie taka postawa mi się podoba i jest jedną z tych cech, które mi imponują.

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi