Moje serce ma kolor niebieski!

Przed nami – fanami piłki nożnej wielkie święto – jutro startuje Euro. Mieliśmy je oczywiście przeżywać w ubiegłym roku, ale Chiny „załatwiły nam”, że musieliśmy się obejść ze smakiem.



https://www.alamy.com/uefa-euro-2021-logo-image366918696.html



Tegoroczne Euro to dobry pomysł❓

Nie wiem. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, czy ME powinny odbyć się w tym roku, czy przygotowania w dalszym ciągu przełożyć albo w ogóle odwołać imprezę❓

Na pewno organizacja powinna być inna❗ I nie mówię tego przez wzgląd na pandemię, gdyż od początku nie podobało mi się rozgrywanie meczów w kilku państwach❗ Ok. w dwóch sąsiednich może być, ale nie więcej❗



zdj. https://www.eska.pl/sport/ceremonia-otwarcia-euro-2021-kiedy-gdzie-kto-gra-i-o-ktorej-start-euro-aa-Rp5i-56hq-rR3q.html


Dodając obecną sytuację w jakiej się znaleźliśmy – COVID-19 jestem zdania, iż: ME, MŚ czy inna tego typu impreza sportowa powinna być świętem zarówno dla kibiców, jak i samych sportowców.

Mówiąc o samym sporcie wiem na pewno: podczas IO w Tokio (ale, czy odbędą się rzeczywiście❓) nie powinno być reprezentacji Chin, a jeśli już tamtejsi sportowcy, to występujący jako tzw. bezpaństwowcy pod flagą olimpijską.

Wiem też na, iż IO mające odbyć się w przyszłym roku powinny zostać Pekinowi odebrane, organizację przejąć inny kraj.

Dlaczego❓

Wypowiedziałam się tutaj, całkiem niedawno zresztą.

Mówiąc natomiast wyłącznie o piłce nożnej za złą decyzję uważam Mundial w Katarze, jednak nie mam na względzie spraw politycznych. Moim zdaniem również tamtejsze MŚ pod względem organizacji oraz wykorzystanej technologii zdeklasują wszystkich dotychczasowych organizatorów.

I na koniec o tym, co wiem nie tyle na 100, a powiedzmy 300 %: moje serce ma obecnie kolor niebieski 😉😊






Dlaczego❓

Cóż... Chyba wszyscy to wiedzą 😊😉

Jutro godzina 21.00 😊





Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi