Azzurri - prima Italia 馃挋馃挋馃挋馃憤馃弳

Tak, jak to napisa艂am kilka dni temu – obecnie podczas Euro (hmm... i raczej nie tylko 馃槈 ) moje serce jest niebieskie. 馃挋馃挋馃挋



zdj. https://sport.onet.pl/euro-2020/wlochy-walia-przewidywane-sklady-na-mecz-euro-2020-kto-zagra/9g7lqwt



Zauwa偶y艂am r贸wnie偶 (wczoraj), i偶 nie tylko polityk膮 偶yje cz艂owiek, wi臋c w dalszym ci膮gu korzystam z fantastycznej pogody ciesz膮c si臋 s艂o艅cem, turkusowym niebem i wysok膮 temperatur膮 馃槏

Dzisiaj tym bardziej pow贸d do zadowolenia, gdy偶 moja dru偶yna Azzurri po wygranej 1:0 z Wali膮 w Rzymie, maj膮c pe艂ny komplet punkt贸w (czyli 9 je艣li kto艣 nie zna si臋 na pi艂ce no偶nej – po 3 za ka偶de zwyci臋stwo) i ani jedn膮 stracon膮 bramk臋 przesz艂a do 1/8 fina艂u 馃槉

Wprawdzie W艂osi mieli zagwarantowane wyj艣cie z grupy ju偶 w 艣rod臋 po wygraniu 3:0 ze Szwajcari膮 (a wcze艣niej z podobnym wynikiem, tak偶e 3:0 w zesz艂y pi膮tek, spotkanie rozpoczynaj膮ce Euro z Turcj膮), jednak z postem czeka艂am na dzisiejsze spotkanie❗

Oczywi艣cie mo偶na mi zarzuca膰, 偶e nie kibicuj臋 naszym, ale Kochani moi – po prostu, mimo wszystko (i najszczerszych ch臋ci) jestem w tej sprawie realistk膮 (cho膰 natura marzycielki❗❗❗) - nie wierz臋 w zwyci臋stwo Polak贸w w turnieju. W艂och贸w natomiast tak❗ Po za tym, jak pisa艂am kiedy艣 Azzurrim kibicuj臋, co najmniej od 1992 roku. Ponadto oceniaj膮c Euro powtarzam: jestem realistk膮 (mimo, 偶e marzy膰, tak偶e uwielbiam❗). A, 偶e mam szczere uczucie do Italii napisa艂am to m.in. tutaj 馃榾 Dlaczego akurat ta Italia (lub, jak kto woli te W艂ochy)?!?!?!






Niestety, przyznam si臋, 偶e podczas ME nie wszystko idzie tak, jak bym chcia艂a – przyk艂adem niech b臋dzie wczorajszy mecz Portugalczyk贸w z Niemcami. By艂am za tymi pierwszymi i nie przez wzgl膮d na CR7 (Cristiano Ronaldo) oraz polityk臋 – po prostu bardziej bli偶sza mojemu sercu jest po艂udniowa pi艂ka❗❗❗






zdj. |Anna Hudyka

Komentarze

Skontaktuj si臋 ze mn膮!

Nazwa

E-mail *

Wiadomo艣膰 *

Archiwizuj

Poka偶 wi臋cej

S艂owa klucze

Poka偶 wi臋cej
Blogi