"...chwała dla Powstańców i cywili (...) tym, których wolą była rzeź i apokalipsa potępienie..."

Dzisiaj w 77. rocznicę Powstania Warszawskiego moje słowa nie mogą być inne.



zdj. www.pl.wikipedia.org



Doskonale zdaję sobie sprawę, że zaraz wiele osób zacznie ciskać we mnie gromami odsączając jednocześnie od czci i człowieczeństwa, jednakże ja to samo zarzucam innym❗❗❗

Jak powiedziałam (zresztą nawet całkiem niedawno, bo kilka dni temu odnośnie innej sprawy) tutaj na blogu nie boję się zdecydowanie wyrażać swojego zdania oraz nie uznaję tzw. „poprawności politycznej”

Powstanie Warszawskie stanowi dla mnie nierozliczoną zbrodnię – zarówno po stronie polskiej, jak i niemieckiej❗❗❗

Co mam dokładnie na myśli❓

Łatwo, naprawdę bardzo łatwo jest szafować życiem – zwłaszcza nie swoim. Oczywiście to sarkazm.

Odsyłam to mojego wcześniejszego tekstu, gdyż te same musiałabym napisać w tym momencie, więc powielę tylko ostatnie zdanie:


...Nie mi ferować wyroki i chwała dla Powstańców i cywili, którzy polegli, ale dla tych, których wolą była rzeź i apokalipsa potępienie.

Wieczne❗”

Reszta tekstu: 


Do diabła po ludzku pewnych rzeczy wybaczyć po prostu nie można!!!


Jednak mimo wszystko dopiszę coś – a dokładnie podam kilka linków, które również polecam przeczytać i dokładnie przemyśleć: 


Zagrabione Polsce działa sztuki 


Prof. Musiał: W Niemczech w ogóle się nie wspomina, że sprawcy z Auschwitz byli chronieni przez RFN po II wojnie światowej 


Nie naziści - Niemcy! Prof. Bogdan Musiał o „odniemczaniu” zbrodni 


Von der Leyen zakłamuje historię o Auschwitz! Wśród ofiar Niemców nie widzi Polaków! 


Co tym razem powie Donald Trump??? Mam niemałą satysfakcję... 


Prof. B. Musiał: ratowanie Żydów w Polsce było bohaterstwem. Gdzie indziej - nie Zmierzch ikony


I coś, z czego jestem naprawdę dumna – z postawy mojej Rodziny, czym mam olbrzymi zaszczyt pochwalić się❗ 


Jako wnuczka i prawnuczka Tych Osób




graf. "Świat wiedzy"

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi