Wojna o Kosowo oczami "zwykłego" żołnierza...

W kilku postach wspominałam, że magazyn „Świat wiedzy” stanowi moją systematyczną lekturę. Zresztą nie tylko ten miesięcznik, ale również jego wydania tematyczne o historii, kosmosie i medycynie. Każdy numer czytam, jak to się mówi 'od decki do deski', nawet jeśli zdarzy się jakiś temat mało mnie interesujący (co zdarza się rzadko). 

Niestety, ale z przyczyn niezależnych ode mnie nie mogę zamieścić pewnego artykułu z ostatniego numeru „Świata wiedzy historia😥😥😥. Zachęcam jednak bardzo mocno do jego lektury w gazecie (można też to zrobić drogą on-line❗). Jak dla mnie zmusza do refleksji.

Dotyczy spraw w byłej Jugosławii.

Po prostu polecam do przeczytać. Oraz spojrzeć na te, w sumie zresztą nie tak odległe czasy i wydarzenia w tej części naszego globu z pewnej innej perspektywy. Nie wypowiadam swojej opinii, jednak może warto zapoznać się z tą drugą stroną, niekoniecznie tak ochoczo serwowaną nam przez media – zwłaszcza te usłużne „elitom”.

A teraz odsyłam jeszcze do innego tekstu na temat Jugosławii i powyższego konfliktu: 

Prawdziwa historia rozbicia Jugosławii. "Kohl a rozbicie Jugosławii"



zdj. https://www.tygodnikprzeglad.pl/kohl-a-rozbicie-jugoslawii/?fbclid=IwAR0st3A7P2tPdE8k5e5d8eUaURlzNPL-B8d9qBoa_pKW2xG5B9mDw-opE1o


Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi