Oczywiście, że ustawka! Czy p. Budka kontaktował się już z p. K. Westem?


Tak, oczywiście❗ Przecież nie może być inaczej❗ Zapomniałam, że wszyscy są niewinni, a padające w ich stronę oskarżenia wyssanymi z palca bredniami – oszczerstwami i podłymi kalumniami nie mającymi absolutnie nic wspólnego z prawdą❗ I zawsze stanowią – a jakże❗ - także sprawę polityczną, nikczemne uderzenie „wrednych, zawistnych” przeciwników, by nas zniszczyć i pogrążyć

Według Sławomira Nowaka również. Jak dzisiaj tłumaczył i usprawiedliwiał się przed dziennikarzami wchodząc do sądu: "To polityczna ustawka. Jestem niewinny. Doskonale o tym wiecie. Trzeba to przetrwać".

Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa rozpatrujący wnioski prokuratury o tymczasowe aresztowanie dla niegdysiejszego ministra z Platformy Obywatelskiej w rządzie PO/PSL oraz „wychowanka” Donalda Tuska i dwóch pozostałych zatrzymanych w międzynarodowym śledztwie dotyczącym przekrętów na Ukrainie na miliony euro, za które miały powstać drogi u tychże naszych wschodnich sąsiadów.

Jaka zapadła decyzja❓ 

Taka, że Sławomir Nowak wychodząc z sądu powiedział wyłącznie „Doskonale wiecie, jaka jest sytuacja. Ustawka i tyle! Nie mieliśmy możliwości w pełni zapoznać się z materiałem dowodowym". 

Podejrzany Nowak podobno w ogóle, także nie zna motywów, jak też przedstawionych dowodów.

Dżentelmen” Nowak spędzi, także najbliższe 3 miesiące w areszcie, ewentualnie w domowym komforcie, gdy wpłaci 1 mln zł kaucji.

Nie broni go nawet „wychowawca”, u którego piastował funkcję szefa gabinetu politycznego, gdy ten był premierem RP – Donald Tusk.

Pan Tusk, który tak chętnie ostatnio „zabawia się” na Twitterze, a dla mnie jest zwyczajnie twarzą polskiego hejtu, o czym napisałam wyraźnie w kwietniu, od kilku dni milczy, jak zaklęty.

I panie były ministrze i były szefie ukraińskiej agencji drogowej Ukrawtodor Sławomirze Nowak ja akurat „doskonale” nie wiem, czy jest pan niewinny❓ 

Tak się składa, że wszystko, co dotychczas usłyszałam i przeczytałam oraz znając przeszłość mam spore wątpliwości i nie dałabym sobie za pańską niewinność uciąć ręki❗ 

Ba nawet podciąć włosów, choć te odrastają, średnio 1 cm na miesiąc.

Zabawne są też wypowiedzi, co niektórych „kolegów” partyjnych byłego ministra Nowaka mówiących o "sprawie politycznej" i „zemście PiS". Jak się tak słucha można dojść do wniosku, że w Polsce (i oczywiście na całym świecie❗) potrzebna jest szczepionka (czy inne antidotum na SARS-CoV-2), ale w naszym kraju przede wszystkim przeciw głupocie – i to na „wczoraj”❗❗❗ Bo chyba do tego stopnia naiwni nie są, że w podobne teksty ktoś normalny uwierzy❗ Rozumiem trzeba kolegi bronić, partia musi się jakoś w końcu prezentować, ale na litość Boską nie tak idiotycznymi tekstami! Na Boga zmiłujcie się choć trochę, bo jednak sporo ludzi w tym kraju ma rozum i rzewnie się z Was śmieje (a dla swoich najbliższych miejcie tę odrobinę szacunku i nie narażajcie na drwiny)❗

Jeśli byłabym złośliwą pytanie: „nie wiedziałam, kiedy PiS przejął sądy na Ukrainie, gdyż jakoś o tym nie słyszałam, a śledzę wszystko uważnie❓

Słuchając wieczorem pana Borysa Budki pomyślałam, że może skontaktowałby się z kandydatem na prezydenta USA „gwiazdy muzyki” niejakiego Kanye Westa męża „celebrytki” Kim Kardshian. Owy „niedoszły prezydent Stanów Zjednoczonych” (toż to oczywiste, że nim nie zostanie i dlatego celebrytę można już tak mianować) może potrzebowałby kogoś do pokierowania jego sztabem wyborczym❓

Nie jestem złośliwą, ale myślę, że obaj panowie znaleźliby wspólny język.


zdj. https://polskatimes.pl/slawomir-nowak-znalazl-prace-na-ukrainie-bedzie-szefem-ukravtodoru/ga/10759744/zd/20551540


Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi