Ponownie na podium foto!!!


Także i dzisiaj post będzie bardziej osobistym, ale jest mi niezmiernie miło, że zdjęcia mojego autorstwa znalazły uznanie w kolejnym konkursie fotograficznym. Tym razem drugie miejsce dzięki Internautom😊  Dlatego też z tego miejsca dziękuję wszystkim, którzy oddali na mnie swoje głosy❗❗

Powiem szczerze - w tym przypadku w ogóle nie wiedziałam, że biorę udział w jakimś konkursie! Wiem, że to może dziwić, ale tak właśnie było! Niedawno mogliśmy podziwiać superpełnię Śnieżnego Księżyca. Oczywiście nie mogłam zaprzepaścić okazji jej sfotografowania (tym razem moim super Nikonem cooplix)❗ Pomyślałam też, a co tam wyślę zdjęcia na Kontakt TVN24. Założyłam, więc konto i zrobiłam to. Jakie było moje zdziwienie, gdy wczoraj zobaczyłam na nim informację, że raz w tygodniu Redakcja organizuje głosowanie na najlepszy materiał. W obecnym brał właśnie udział ten nadesłany przeze mnie i są już ogłoszone wyniki. Pod względem głosów przyznanych przez Internautów zdjęcia mojego autorstwa zdobyły drugie miejsce❗❗
Podaję link, gdzie zdjęcia można zobaczyć:



A tu więcej wykonanych przeze mnie zdjęć:


Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi