II wojna światowa - nieznana historia aliantów i rola Państwa Hudyków. W "Świecie wiedzy historia"!!!

Ten post jest dla mnie wyjątkowym, ponieważ dotyczy mojej rodziny Hudyków, która odegrała pewną większą rolę (a być może i znaczącą) podczas II wojny światowej.
Jakiś czas temu zamieściłam historię (którą opublikowała współpracująca ze mną prasa polonijna) o zestrzelonym alianckim samolocie Liberator niosącym pomoc walczącym Polakom.


Niestety historia ta jest mało komu znana. Nie słyszał o niej nawet prawie nikt z terenu, gdzie miała miejsce. Nie chwaląc się, to tak naprawdę ja postanowiłam ją nagłośnić. Moim zamierzeniem jest doprowadzenie do odpowiedniego upamiętnienia ludzi niosących pomoc naszym rodakom.

Jakiś czas temu zwróciłam się do Redakcji miesięcznika „Świat wiedzy” (wydającego, także dwumiesięcznik „Świat wiedzy historia”) z pytaniem, czy byliby zainteresowani tym tematem? Nadmieniłam również, że bardzo bym chciała spróbować nawiązać kontakt z kontakt z bliskimi bohaterskich lotników.
Po niedługim czasie dostałam odpowiedź. Odpisano mi, iż przedstawiona przeze mnie historia jest rzeczywiście bardzo ciekawą życząc jednocześnie szczęścia w dalszych poszukiwaniach informacji. Jakież było moje zdziwienie, gdy w następnym numerze miesięcznika zobaczyłam wśród opublikowanych listów do Redakcji mój wraz z informacją, że sprawa zostanie poruszona na łamach „Świata wiedzy historia”. Właśnie wczoraj kupiłam najnowsze wydania „Świata wiedzy historia”, gdzie zamieszczony był materiał!

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi