Siostry celebrytki Godlewskie - kim one są???


Pomyślałam, że rozpoczynając nowy tydzień zamieszczę post trochę „lżejszego kalibru” dotyczący rodzimych celebrytów. Jeśli to, co opublikował jeden z tytułów („Fakt”) o pewnych dwóch niejakich siostrach Godlewskich jest prawdą - a nie mam powodu, żeby w to wątpić - stanowi tylko kolejny dowód kim rzeczywiście w naszym kraju są aspirujący do bycia kimś i uważania ich za gwiazdy (którymi: nigdy nie były, nie są i nie będą).

Publikacja w "Fakcie": Celebrytki Godlewskie


Nie będę się powtarzać, bo we wcześniejszych wpisach wyjaśniłam znaczenie tego słowa odnośnie ludzi.

Powiem szczerze o owych siostrach coś tam słyszałam, ponieważ zdarzyło mi się czasem natchnąć w Internecie na jakiś „news” z ich nazwiskiem. Niestety były to tylko te, że są samozwańczymi artystkami. Podobno „coś” śpiewają. Przykro mi (?) ja, jednak nie słyszałam ani jednej piosenki... Czytałam tylko o żenującej w ich wykonaniu profanacji polskiego hymnu oraz - chyba w ubiegłym roku przed Bożym Narodzeniem - pokazie swoich „umiejętności wokalnych” w jakimś supermarkecie. Faktycznie było jeszcze niedawno głośno o zaprezentowaniu przez jedną z dziewczyn rajdu samochodowego będąc mocno pod wpływem alkoholu i nie raz o ich delikatnie mówiąc niestosownym zachowaniu.

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi