I po Oscarach


Tegoroczne wręczenie Oscarów - nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej za nami. Cóż, niestety Polska pomimo 3 nominacji dla „Zimnej wojny” w kategoriach: najlepszy film nieanglojęzyczny, najlepszy reżyser – Paweł Pawlikowski oraz najlepsze zdjęcia – Łukasz Żal nie zdobył ani jednego. Szczerze mówiąc filmu jeszcze nie widziałam, ale wśród tytułów zapisanych na liście, które mam obowiązkowo do zobaczenia znajduje się. Jak to się mówi o gustach się nie dyskutuje i każdemu może podobać się coś innego, ale na „pocieszenie” powiem, że znam wiele pozycji nigdy nie branych pod uwagę do Oscarów – nawet do samej nominacji - a wielka szkoda, bo powinny - chociażby: „Czasem w kwietniu”, „Podałem rękę diabłu” czy wiele innych. Z drugiej strony te według mnie beznadziejne i raczej nic sobie nie reprezentujące zostawały właśnie nagrodzone.

Ale, że jestem kobietą muszę poruszyć jeszcze jedną kwestię – mianowicie strój obecnych na uroczystości kobiet. Oglądając zdjęcia w Internecie muszę powiedzieć, że do gustu przypadły mi m.in.:Małgorzata Bela, Agnieszka Kot, żona p. Łukasza Żala, Jennifer Lopez, Charlize Theron, Glenn Close, Mary Sophres, Marianne Farley, Amandla Stenberg, Marina de Tavira, Fatma Al Remaihi, Jennifer Hudson, Constance Wu, Marina de Tavira, Marianne Farley, Nancy O'Dell, Zuri Hall, Tina Fey.

Na „drugim biegunie” w mojej ocenie znajduję się następujące nazwiska: Elizabeth Banks, Gemma Chan, Awkwafina, Ruth Carter, Tanika Ray, Linda Cardellini, Yalitza Aparicio,Sarah Kate Ellis, Danielle Macdonald, Christine Lahti, Sandy Powell, Michelle Yeoh, Kiki Layne, SZA, Angela Bassett, Amy Adams, Sarah Paulson, Kacey Musgraves, Yalitza Aparicio, Tessa Thompson, Diane Warren, Maria Menounos, Shangela, Kit Hoover,Laura Marano, Jennifer Lewis, Maya Rudolph, Lilliana Vazquez, Julia Carey, Lisa Bonet, Giadą Colagrande oraz epatująca gołym tyłkiem, jakby to on miał być hitem wieczoru, a każda kobieta go nie miała oraz Kandall Janner ze słynnej rodziny Kardashian.

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi