Paweł Kukiz ma rację!


Wczoraj gościem p. Moniki Olejnik w programie „Kropka nad i” był Poseł na Sejm RP p. Paweł Kukiz. Podczas rozmowy, wśród poruszonych tematów, były m.in. te o zeszłotygodniowej bliskowschodniej warszawskiej konferencji oraz sprawy polsko-izraleskie.

Z ust p. Pawła Kukiza usłyszałam to, co powiedziałam oraz zamieściłam w jednym z poprzednich postów, że bardzo dziwne byłoby, gdyby wypowiedź amerykańskiej dziennikarki ze stacji telewizyjnej MSNBC p. Andrei Mitchell. stanowiła przypadkową pomyłkę - zwłaszcza biorąc pod uwagę późniejsze słowa wiceprezydenta tego kraju p. Mike Ponce oraz strony żydowskiej.

Odnosząc się natomiast do sprawy odszkodowań Polski dla naszych starszych braci w wierze powiem, że i tutaj p. Paweł Kukiz powiedział dokładnie moje słowa. Osoby te nie powinny ich żądać od Polaków - one należą się im od agresora, który rozpętał tą straszliwą wojnę, czyli Niemiec. Poruszałam te kwestie niejednokrotnie - za te straszliwe, potworne zbrodnie odpowiedzialność ponoszą nasi zachodni sąsiedzi i potrzeba głośno o tym mówić nazywając prawdę po imieniu, czy się to komuś podoba czy nie!

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi