Wiem, że już
kiedyś poruszałem ten temat ( Miałam sen... ) ale postanowiłam zrobić to jeszcze raz. Powtórzę
też napisane wtedy przeze mnie słowa zaznaczając, że nie są one złośliwością i
nie rzucam oskarżeń w nikogo, ale bardzo bym chciała, aby tak właśnie się
stało.
Co takiego
miałoby nastąpić?
Mianowicie, żeby funkcjonariusze
CBA delikatnie mówiąc wpadli z kurtuazyjną wizytą do siedzib Polsatu Cyfrowego,
Plusa oraz innych firm mających jakikolwiek związek z pewnym biznesmenem. Żeby
ci dżentelmeni sprawdzili tam wszystko bardzo skrupulatnie. Tak karteczka po
karteczce, plik po pliku, a nawet, gdy będzie potrzeba kosze… Dodatkowo
zabezpieczyli komputery i twarde dyski. Zresztą chciałabym również, żeby w tym
samym czasie ich koledzy odwiedzali domy osób mających jakąkolwiek więź ze
wspomnianymi biznesami. Jeśli byłabym cyniczna napisałabym to w ten sposób:
panowie akurat mieli wolny czas, a nie lubiąc go tracić postanowili poznać
nowych ludzi i trochę z nimi pogawędzić.
Dlaczego marzę
o tym?
Dokładnie wyjaśniłam w jednym z
wcześniejszych postów. Jednak jest coś jeszcze.
Pozwólcie, że w kilku słowach
przedstawię sytuację.
Po raz kolejny w terminie dokonałam
wpłaty abonamentu za telefon i Internet w Plusie. Dzisiejszego przedpołudnia
otrzymałam SMS z informacją, że opłata nie została uiszczona. W skrzynce
pocztowej natomiast w późniejszym czasie „odkryłam” mail – „wiadomość
windykacyjna”, jak również po kilku kolejnych godzinach otwierając kolejne
strony w sieci nagle zaczęła mi się pojawiać blokada z identyczną informacją.
Zaznaczę, że
to nie pierwszy raz, kiedy mam do czynienia z taką sytuacją. Kiedy miała
miejsce poprzednio napisałam skargę do Plusa – przestawiając dowód, że wpłata
została dokonana, a ja wciąż byłam uporczywie nękana i uważana za pospolitego
złodzieja (którym nie jestem i nigdy nie byłam!!!). Zażądałam pisemnych
przeprosin, które zostaną mi przesłane normalną drogą pocztową – na papierze.
Po pewnym okresie, gdy nie było żadnego odzewu powtórzyłam korespondencję. Do
dziś nie otrzymałam żadnej odpowiedzi – przepraszam! – z wyjątkiem tej, że po
moim mailu Biuro Obsługi Klienta odpisano standardowo, że moja sprawa zostanie
rozpatrzona.
Mówiąc zarówno
o Plusie, jak też o Polsacie Cyfrowym uważam, że klienci traktowani są jak za
przeproszeniem potencjalni zwykli złodzieje, i dlatego mam szczerą nadzieję, że
w końcu w związku z tym wszczęte zostaną kroki prawne.
Komentarze
Prześlij komentarz