Polecam przeczytać!!!


Dzisiaj również postanowiłam odnieść się do sprawy, której poświęciłam wczorajszy post. Tym razem jednak chcę tylko udostępnić szerszemu gronu czytelników pewien – wyjątkowo nie mojego autorstwa – tekst. Link do niego przesłał mi znajomy, a ja po jego uważnej lekturze ze spuszczoną głową pomyślałam: Boże jaki ten film jest podobny do historii tragicznego brutalnego morderstwa Ś.P. Iwony Cygan… Ze złością również stwierdziłam, że te padające o sądownictwie, polityce są tak prawdziwie szczere do bólu, że absolutnie nic im nie da się zarzucić…

Mówię o tekście pt. „Trzy billboardy za Szczucinem, Małopolskie” Pana Piotra Palutkiewicza, „Rzeczpospolita”


Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi