"Kupczenie" stanowiskami za poparcie Conta2

Dzisiejszy dzień we Włoszech – senator Matteo Salvini i sekretarz LEGI, pierwszej, gdyby wybory parlamentarne odbyły się w tym momencie (i od bardzo dawna...): „Informuję was z Mediolanu po spotkaniu z sojusznikami centroprawicy, zjednoczonymi i zwartymi, gotowymi do zbudowania silnej alternatywy.” 

Po spotkaniu z sojusznikami centrum, zjednoczeni i spójni, gotowi do zbudowania silnej alternatywy. Frustrujący, przygnębiający i zawstydzający premier, który desperacko goni za głosami z dyżurnymi Mastellami, podczas, gdy Włochy cierpią. Jeśli Conte nie ma poparcia, odsuń się: zdrowie, szkoła, praca, Włosi nie mogą czekać, jesteśmy gotowi” - to z kolei wypowiedź włoskiego wicepremiera w poprzednim rządzie - Conte1 – jego post na Facebooku.



zdj. https://www.politicanews.it/politica-social/video-salvini-nel-centrodestra-uniti-e-compatti-pronti-a-costruire-un-alternativa-forte-31515


Z kolei u premiera Giuseppe Conte gorączka trwa. Partia Demokratyczna wraz z Ruchem 5 Gwiazd. Kupczenie stanowiskami. Targi o poparcie, przejęcie na swoją stronę w zamian za stanowiska i poparcie.

Oto, co możemy przeczytać – przykład: publikacje ImolaOggi:


„Odpowiedzialny”, Mastella przeciwko Calenda: „ludzka nędza”

16 stycznia 2021 r

- W każdym razie ja też miałem zaszczyt odebrać telefon od sympatycznego Clemente (UDEUR Popolari, Unia Demokratyczna na rzecz Europy - Unione Democratici per l'Europa, Clemente Mastella, lider ugrupowania). Coś takiego jak ty wspierasz Conte, a Partia Demokratyczna wspiera ciebie w Rzymie. Słaba umiejętność oceny charakteru mężczyzn. Albo przynajmniej mojego. #budowniczych niczego”. Lider Action, Carlo Calenda, pisze to na Twitterze.

Pomyślałem o tym, żeby któregoś dnia ogłosić prywatną rozmowę telefoniczną. A jednak - dodaje Calenda - uważam tę ofertę za osobistą zniewagę i istotny fakt polityczny, aby zrozumieć sytuację degradacji, w której żyjemy. Ps. Nie mam powodu sądzić, że Partia Demokratyczna była świadoma tego, co zostało powiedziane”.

RZĄD: MASTELLA A CALENDA, „JESTEŚ NIESAMOWITYM LUDZKIM RYWALOREM” - „Jesteś osobą o niesamowitej ludzkiej nędzy”. W ten sposób Clemente Mastella odpowiada na „pariolino Calenda” po tweecie, w którym lider Action powiedział, że został wezwany przez burmistrza Benevento do zbadania możliwego poparcia dla premiera Giuseppe Conte „w zamian” za poparcie PD dla kandydatury na burmistrza Rzym.

- Zadzwoniłem do ciebie, żeby zapytać, co robisz, i powiedziałeś mi, że jesteś przeciwko Renzi. Więc jesteś za Partią Demokratyczną? Nie, odpowiedziałeś: „Partia Demokratyczna będzie musiała wybrać mnie na kandydata na burmistrza”. Potem dodał: „Mówię o tym. Co do mnie, nie mam prawa wypowiadać się w imieniu Partii Demokratycznej. Pozostałeś tym, którego znałem w czasach Cis di Nola, która była punktem odniesienia dla raportów. Skromna rola, bo jesteś moralnie skromny”. 






Calenda: „Mastella zadzwonił do mnie”

16 stycznia 2021 r

Jednak ja też miałem zaszczyt odebrać telefon od sympatycznej Clemente”. Carlo Calenda postanowił ujawnić tło Mastelli, zaangażowanego w pierwszym rzędzie w poszukiwaniu menedżerów lub, jeśli wolisz, budowniczych, niezbędnych do ocalenia Giuseppe Conte, który zdecydował się udać do hrabiego w Izbie, nie będąc pewnym liczby w Senacie.

Coś w rodzaju„ wspierasz Conte, a Partia Demokratyczna wspiera cię w Rzymie ””, ujawnił lider Akcji w nawiązaniu do wezwania Mastelli: „Słaba zdolność oceny charakteru mężczyzn, a przynajmniej mojej. Twórcy niczego ”.

Między innymi wcześniej Calenda była już kategoryczna w tym temacie: „Jeśli ktoś pomyślał o parlamentarzystach Akcji, by poprosić ich do walca posłów i senatorów, którzy w tych godzinach są liczeni jako zarządcy lub budowniczy, będzie musiał szukać gdzie indziej” stwierdził w wywiadzie dla strony Open. „To żenujące - dodał - sama myśl o odwołaniu się do odpowiedzialnych w obliczu wyzwań, jakie czekają rząd i biały semestr. Pozostajemy konsekwentni i nie uczestniczymy w ostatnich przewrotach Conte II, które, jak sądzę, zakończą się bardzo źle”. liberoquotidiano.it




Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi