Wskrzeszanie zmarłych


Tak właśnie – i naprawdę bez odrobiny cynizmu - można powiedzieć o tym, co przeczytałam dzisiaj na stronach głównych dwóch najważniejszych portali internetowych: w Onecie i Interii.

Już nie raz pisałam, co boli mnie i czego nie tolerują w dzisiejszym dziennikarstwie. Jestem osobą, która stety, a może niestety nie zgadza się z obecnymi - nazwijmy to standardami tego zawodu.  Nie znoszę m.in.: publikowania głupot, informacji wcześniej nie sprawdzonych i zweryfikowanych, a wprost nie znoszę czegoś takiego, że mylone są osoby, ich imiona nazwiska, jak też czasem stanowiska oraz nadawanie czemuś rangi niezwykłości, gdy jest to najbardziej normalne zjawisko. Pomijam w gazetach i w Internecie literówki i błędy językowe, które można zaobserwować niemal każdego dnia. W każdym razie to, co kilka godzin temu przeczytałam w jednych z najważniejszych wiadomościach to stworzenie …nieistniejącej osoby lub wskrzeszenie zmarłego, przy jednoczesnym „ochrzczeniu” go innym imieniem.

Drodzy piszący może zanim coś opublikujecie przeczytacie z łaski swojej tekst, a podając jak ktoś się nazywa i sprawuje stanowisko sprawdzicie wchodząc chociaż na Wikipedię, jeżeli naprawdę tego nie wiecie (a, gdy tak jest no to jest już jest naprawdę wstyd). Nie serwujcie czytelnikom głupot, bo są one obrazą dla ich inteligencji. 

Obecny premier RP to p. Mateusz Morawiecki natomiast  Ś.P. p. Tadeusz Mazowiecki był nim w latach 1989-1991.

Dla osób publikujących tekst, których linki podaję:




Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi