Letnia uczta😎😊⚽💙💙💙

Ten post będzie lżejszym, gdyż przygotowuję się na wydarzenie dzisiejszego wieczoru – właśnie rozpoczynające się!❗❗❗

Oczywiście mówię o EURO – meczu moich ulubieńców (Azzurri❗💙) z Anglikami❗ Kciuki mocno, bardzo mocno zaciśnięte za Włochami❗💙






By była jasność ten sam wynik, także w niedzielnym spotkaniu❗

Po za tym postanowiłam dzisiaj „zluzować”, gdyż rozpieszcza mnie aura 😊

Oczywiście zdaję sobie doskonale z tego sprawę, iż nie wszyscy są podobnego zdania odnośnie pogody – mało, są wprost jej nieznoszący❗ – jednak dla mnie (jak już kiedyś pisałam) idealna i cudownie byłoby mieć taką cały rok❗






Po za tym moje myśli podążają, także w innym kierunku - w przyszłym tygodniu pierwszy wakacyjny wyjazd i powoli zastanawiam się, gdzie tym razem zawędruję 😉

Więc od przebudzenia czas upływa mi raczej pod znakiem błogiego relaksu. W tym momencie również cieszę się ze smakowania witamin w ich jak najbardziej naturalnej oraz zdrowej formie! Zabranych kilka godzin temu przeze mnie w moim ogrodzie 😎😍







zdj. Anna Hudyka

Komentarze

  1. Boa tarde Anna. Essas frutas parecem estar muito gostosas, aqui no Rio de Janeiro não temos clima próprio para o cultivo delas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Luiz :) I thank you for your answer. As for the fruits, the currants and raspberries are very good! I like for example too: the grape and I love citrus! Especially in summer one of mine is orange juice :) Luiz, I also like take a pictures too. I give you my Instagram, where is a tiny part of my photos:)
      I'm talking about football I really like the South America game. I support Brazil at the World Cup :) Ronaldo is one of my favorite footballers :)
      I greet you!
      https://www.instagram.com/annahudyka/

      Usuń
  2. Cześć Aniu, zjadłabym te malinki! Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi