VICTORIA AZZURRI - EURO2020 ⚽️馃弳馃憤馃挭 i g艂os sprawiedliwo艣ci

Wielki wiecz贸r wielkiego futbolu❗馃嚠馃嚬⚽️

Tak, jak chcia艂am, to wymarzone 馃榾

Puchar Henriego Delaunaya dla Niebieskich馃榾馃挋馃挋馃挋

No, wprawdzie ten wy艣niony fina艂 to Azzurri i Andriej Szewczenko ze swoj膮 dru偶yn膮 (Ukraina), ale mimo wszystko rado艣膰馃榾

W艂osi, Niebiescy dzisiaj na Wembley w karnych pokonali Anglik贸w. Wygrali, VICTORIA – „jedenastki” 3-2.

Wcze艣niej by艂o w podstawowym czasie 1-1. Dogrywka nic nie da艂a.

Anglicy pokonani i u siebie.

S艂usznie.

W pewnym sensie g艂os sprawiedliwo艣ci, mecz z Dani膮 i to, co wtedy si臋 sta艂o. Dla mnie ustawka.

Co mo偶na powiedzie膰 wi臋cej❓

Chyba to, 偶e emocje by艂y do samego ko艅ca, a ja od pocz膮tku m贸wi艂am mojemu tacie, z kt贸rym ogl膮dam EURO, i偶 wszystko rozstrzygn膮 znienawidzone przeze mnie karne (o czym pisa艂am podczas samego tego turnieju wielokrotnie i wci膮偶 nie zmieniam o nich zdania) czekaj膮c za ka偶dym razem, gdy wypowiada艂am te s艂owa, zaprzeczenia馃榾

Nerwy, ci艣nienie na maxa – przynajmniej u mnie i fan贸w Azzurrich馃榾

Teraz nerwy opadaj膮, spok贸j, u艣miech na twarzy.

BRAWO PANOWIE❗

AZZURRI ZAS艁U呕YLI艢CIE馃憦

Grazie❗❗❗


P.S.

Moja subiektywna (cho膰 b臋d臋 si臋 stara艂a oceni膰 wszystko rzetelnie i obiektywnie❗) ocena EURO2020 w najbli偶szych dniach. Mog臋 jednak powiedzie膰 z ca艂膮 pewno艣ci膮: moje s艂owa wielu si臋 nie spodobaj膮, a taryfy ulgowej dla nikogo nie b臋dzie. Zar臋czam❗馃榾



zdj. https://londynek.net/wiadomosci


Komentarze

Skontaktuj si臋 ze mn膮!

Nazwa

E-mail *

Wiadomo艣膰 *

Archiwizuj

Poka偶 wi臋cej

S艂owa klucze

Poka偶 wi臋cej
Blogi