Wakacje rozpoczynam Krakowem 馃槑馃寧

Lato w pe艂ni i w艂a艣nie wybieram si臋 na pierwszy wakacyjny wypad. Mam nadziej臋 zreszt膮, 偶e b臋d膮, tak偶e jakie艣 kolejne.






Tradycyjnie woja偶e rozpoczynam ukochanym Krakowem, kt贸ry odwiedzi艂am mn贸stwo razy, znam niemal na pami臋膰, ale zawsze powracam do niego z t膮 sam膮 niezmienn膮 rado艣ci膮 (no i oczywi艣cie aparatem w r臋ce, gdy偶 bez niego nie ruszam si臋 nigdzie❗). Klimat tego polskiego Kr贸lewskiego Miasta jest dla mnie szczeg贸lnym, wyj膮tkowym.

Tak, wi臋c jutro stolica Ma艂opolski.

Gdzie tym razem mam zamiar si臋 uda膰❓

Powiem szczerze: dok艂adnego planu raczej brak... To znaczy wiem, gdzie jak zawsze „ponios膮 mnie nogi”: Rynek, kt贸rym pospaceruj臋, wok贸艂 kt贸rego posiedz臋 w jednej z licznych kafejek oraz na fontannie, wst膮pi臋 do Ko艣cio艂a Mariackiego ze wspania艂ym o艂tarzem – pot臋偶nym dzie艂em sztuki Wita Stwosza, przejd臋 si臋 Sukiennicami, napij臋 czekolady w jej Pijalni Wedla, no i obowi膮zkowo Wawel❗❗❗ Jak偶eby by艂o inaczej oczywi艣cie:

Mam, tak偶e kilka innych pomys艂贸w, gdzie si臋 uda膰, wi臋c ostatecznie zadecyduj臋 na miejscu.

By膰 mo偶e b臋dzie to ze swoim wyj膮tkowym, w jakim艣 stopniu majestatycznym (jak dla mnie❗) klimatem 偶ydowski Kazimierz odwiedzony przeze mnie ostatnio 2 lata temu, kt贸re艣 z muze贸w, albo jeszcze co艣 innego❓

Na pewno relacja z jutrzejszej wycieczki po Krakowie znajdzie si臋 na moim blogu w sobot臋 wraz z ilustruj膮cymi j膮 zdj臋ciami, dlatego ju偶 teraz serdecznie zapraszam do odwiedzin❗❗❗馃榾馃槑




zdj. Anna Hudyka


Komentarze

  1. Bardzo fajnie Aniu. By艂am w Krakowie w sumie 2 razy i podoba艂o mi si臋. Udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Skontaktuj si臋 ze mn膮!

Nazwa

E-mail *

Wiadomo艣膰 *

Archiwizuj

Poka偶 wi臋cej

S艂owa klucze

Poka偶 wi臋cej
Blogi