Zaproszenie do wspólnej podróży❗❗❗😊💛💗💜🧡💚 Odbądźmy ją wspólnie🍹🌎🌼🌸🌻😘

Moi Drodzy❗❗❗😊💛💗💜🧡💚

Lato to czas, gdy wokół nas wszystko żyje❗❗❗

Barwy, zapachy cieszą nas niemal na każdym kroku (a przynajmniej mi się tak wydaje, tak jest według mnie, gdyż wiosna i lato to moje ulubione pory roku, ale o tym już kiedyś napisałam😉 ).

To też właśnie w letnie miesiące, kiedy jest ciepło staramy się (oczywiście na ile ktoś może❗) korzystać z dobrodziejstw natury, uciekać w świat przyrody i choć trochę odpocząć na jej łonie. To, także czas podróży – tych małych i większych.

Ja dzisiaj wprowadzając w temat jutrzejszego postu postanowiłam wyruszyć z Wami również w drogę – jednakże zaproponować wycieczkę w świat zapachów będących jednymi z moich ulubionych 😉

Mam nadzieję, że okażą się inspiracją, także dla Innych – dla Was moi Mili😊


Jedna z moich ukochanych marek Jacque Battini















Oraz:
















Niezbity dowód na to, że przede wszystkim jestem kobietą i nawet polityka nie stanie na tej drodze❗ Dlaczego takie moje słowa❓ Bo chociaż nie popieram polityki prezydenta Francji Emmanuela Macrona uwielbiam perfumy inspirowane tym krajem❗ Jest tak mimo, iż ubóstwiam Włochy, Wenecja skradła moje serce od pierwszego wejrzenia (też o tym pisałam na blogu❗), ulubione epoki w historii to: kultura antyczna (która spowodowała, że zakochałam się w Grecji i Egipcie❗) oraz Renesans (zwłaszcza oczywiście ten włoski). 











zdj. Anna Hudyka

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi